Ringier Axel Springer Polska poszukuje startupów. Nabór do programu akceleracyjnego trwa do końca października

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Ringier Axel Springer Polska

Udostępnij:

Prowadzony przez grupę mediową program akceleracji RAS START ME UP skupiony jest wokół trzech obszarów: metaverse, finansów i nieruchomości oraz e-commerce. Ringier Axel Springer Polska zaprasza do współpracy startupy gotowe do komercjalizacji produktu B2B lub przeprowadzenia szerokich testów konsumenckich B2C. Nabór do programu RAS START ME UP zakończy się 31.10.2022 roku.

Pierwsza edycja RAS START ME UP

Pierwsza edycja programu jest poświęcona startupom, które pracują nad rozwiązaniami dla mediów, metaverse, fintech, nieruchomości oraz e-commerce i wpisują się strategię rozwoju usług Ringier Axel Springer Polska. W RAS START ME UP mogą wziąć udział startupy, które są gotowe do testów pilotażowych lub komercjalizacji swoich rozwiązań i widzą potencjał współpracy technologicznej, reklamowej lub produktowej z markami z portfolio RAS.

– Od lat działamy ze startupami, a najlepszym potwierdzeniem tego, jak nam się to udaje są inwestycje w JakDojade, Lendi czy NoFlulffJobs. Te współprace udowodniły nam, jak duży potencjał drzemie w startupach. Dlatego postanowiliśmy stworzyć program RAS START ME UP, aby móc tworzyć jeszcze lepsze pole do współpracy z młodymi spółkami technologicznymi – mówi Jovan Protic COO Ringier Axel Springer Polska.

Rozwiązania z segmentu B2B

Program ma posłużyć usystematyzowaniu i poszerzeniu zakresu współpracy Ringier Axel Springer Polska z młodymi innowacyjnymi firmami. Wydawca szuka nowatorskich rozwiązań i produktów, które przełożą się na zaangażowanie użytkowników i poszerzenie oferty B2B.

Co czeka startupy?

Dla startupów jest to szansa na nawiązanie partnerstwa biznesowego z jedną z największych firm medialnych w Polsce. Startupy, które zgłoszą się do programu akceleracyjnego mogą liczyć na sześć miesięcy intensywnej współpracy nad rozwojem ich rozwiązania wspólnie z mentorami RAS, a także na dopracowanie modelu biznesowego i pilotaże na szeroką skalę, komercjalizację rozwiązań w partnerstwie z markami z portfolio wydawcy oraz inwestycję przez partnerski fundusz VC APX.

❗️Nabór projektów odbywa się poprzez tę stronę i potrwa do 31 października 2022 roku.