Getaway oferuje przygotowanie dowolnego wyjazdu na zlecenie klienta. Dzięki dostępowi do korporacyjnych stawek pełnej bazy hotelowej (w tym apartamentowej) i usługowej na całym świecie, aplikacja oszczędza klientowi zarówno czas jak i pieniądze. Uzupełnieniem usługi jest pełna opieka 24/7 oraz wzięcie na siebie wszystkich formalności takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd.
W ten sposób Getaway odwraca działanie rynku – to już nie klient musi dostosować się do sztywnych pakietów, ale pakiet jest tworzony specjalnie dla niego.
– W czasach, kiedy pracowałem jako ambasador marki dla dużej firmy, podróżowałem bardzo, bardzo dużo na własną rękę. Moje wyjazdy musiały być indywidualnie dostosowane do moich potrzeb, więc nie mogłem ich zlecić biurom podróży. Nauczyłem się sam je organizować, a moi znajomi wkrótce przekonali się, że takie podróże są ciekawsze i tańsze od tych w ofertach all-inclusive i zaczęli zwracać się do mnie o pomoc w organizacji swoich wakacji. Tak powstało Getaway – mówi założyciel Getaway, Grzegorz Mikielewicz.
W odróżnieniu od biur podróży oferta Getaway nie jest więc praktycznie w żaden sposób ograniczona, a każdy wyjazd można w pełni dopasować do oczekiwań klienta, zarówno indywidualnego – rodzin z dziećmi, grup znajomych, par i singli – oraz biznesowego i VIP. Bez problemu można Klientowi zaproponować także odwiedzenie kilku miejsc w ramach tej samej podróży.
Dzięki pozyskanemu finansowaniu, zdecydowanie przyspieszą prace nad kolejnymi integracjami i automatyzacjami. Docelowym efektem ma być skalowalne technologiczne narzędzie prezentujące klientowi – w czasie rzeczywistym – wyjazd skomponowany w dowolny sposób z takich elementów jak parking przy lotnisku, lot główny, loty wewnętrzne, transfer, wynajem samochodu, hotel, apartament, prom, pociąg, ubezpieczenie, karta eSIM, atrakcje, i inne.
– Efekt ten zostanie osiągnięty głównie dzięki wdrożeniu algorytmów sztucznej inteligencji, która stopniowo zastępuje pracę ekspertów przy projekcie. Kiedy to osiągniemy, rynek podróży całkowicie się zmieni – mówi Grzegorz Mikielewicz.
– Chyba każdy podróżujący na własną rękę doświadczył jak bardzo pracochłonne jest komponowanie wyjazdu samodzielnie w oparciu o różne przewodniki, blogi, oferty dostępne na różnych stronach internetowych, etc. Z drugiej strony te same osoby często odrzucają oferty biur podróży jako zbytnio masowe i za mało ambitne. Getaway zidentyfikował tę niszę i niezaspokojone potrzeby pomiędzy głównymi segmentami rynku turystycznego i ma dla nich unikalną ofertę. Ponadto ta spółka to ciekawy przykład przedsięwzięcia, które nie ma problemów z akwizycją klientów, natomiast potrzebuje autorskich narzędzi, które zautomatyzują i usprawnią ich obsługę. Zakładamy, że wsparcie pochodzące od naszego funduszu pozwoli na wielokrotny wzrost skali działalności – dodaje Paweł Szydłowski, CEO ABAN Fund.