Profilaktyka jest tańsza niż leczenie. – Naszym celem jest jej upowszechnienie poprzez zniwelowanie bariery finansowej. Dzięki stałym, dostosowanym do potrzeb opłatom miesięcznym, niemal każdy będzie mógł pozwolić sobie na regularne wizyty w placówce weterynaryjnej. To z kolei przyczyni się do polepszenia jakości i wydłużenia życia psów oraz kotów, tak aby właściciele mogli cieszyć się ich obecnością jak najdłużej – wyjaśnia Sławomir Wiatr, Prezes Zarządu Pethelp.
Startup oferuje pierwsze w Polsce pakiety opieki weterynaryjnej dla psów i kotów, które można zrealizować w placówkach w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. Oferta skierowana jest głównie do firm i korporacji, które mogą wzbogacić o Pethelp swoją ofertę benefitów pracowniczych.
Pieniądze od inwestora zostaną przeznaczone na rozbudowaniu programu gamifikacyjnego, którego celem jest zachęcenie klientów do dbania o zdrowie, bezpieczeństwo, wychowanie oraz dobrą zabawę zwierzaka. W dalszej kolejności w planach jest rozwój aplikacji mobilnej.
– Do wejścia w inwestycję przekonały nas ambitne plany rozwojowe spółki oraz model biznesowy, łączący działania na rynku usług weterynaryjnych z usługami B2B. Projekt charakteryzuje istotny pierwiastek innowacyjności, który zespół chce w najbliższym czasie mocno rozwijać, szczególnie w obszarze gamifikacji i wykorzystania nowych technologii w rozwoju profilaktyki chorób u zwierząt. Ta perspektywa i zaangażowanie zespołu szczególnie przekonały nas do inwestycji w rozwój Pethelp – wyjaśnia Marcin Woźniak, Prezes Zarządu funduszu AgriTech Hub.
Inwestycja została przeprowadzona w ramach działania BRIdge Alfa, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.