Allegro uruchomiło program StartUp Asystent. Pomoże początkującym przedsiębiorcom zakładać firmy

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Allegro

Udostępnij:

Allegro rusza z programem StartUp Asystent. Za jego pośrednictwem serwis aukcyjny zapewni pomoc początkującym przedsiębiorcom w procesie rejestracji nowej działalności, założeniu firmowego rachunku bankowego, a także rejestracji VAT oraz ZUS. Program oferuje także wsparcie w bieżącej księgowości oraz wskazówki w zakresie optymalnego prowadzenia nowego biznesu.
Program powitalny obejmuje możliwość sprzedaży nawet ze 100% zniżką na prowizję w pierwszych 90 dniach nowej działalności na Allegro. Daje również dostęp do usług Allegro stworzonych z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach, m.in. Allegro Pay Business i One Fulfillment. Pierwsza oferuje odnawialne środki na zakupy firmowe do 10 000 złotych z płatnością odroczoną o 30 bądź nawet 60 dni. Z kolei One Fulfillment zadba o zaplecze logistyczne nowej firmy, kompleksowo odpowiadając za ten obszar – od magazynowania produktów, po realizację zamówień.

– Program StartUp Asystent pozwala znacząco ograniczyć bariery wejścia stojące przed nowymi przedsiębiorcami, wyposażając ich w niezbędne zaplecze i wiedzę ekspercką, które pozwalają bez obaw rozpocząć prowadzenie własnego biznesu – mówi Marcin Półchłopek, Merchant Management Director w Allegro

Allegro dla biznesu

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Allegro uruchomiło platformę Allegro Biznes. Wspomniana platforma daje dostęp do pełnej gamy usług Allegro, z dodatkowym zestawem funkcjonalności dla klientów kupujących na firmę. Jedną z kluczowych korzyści jest możliwość odroczenia płatności – kupujący będą mieli do 60 dni na spłatę bez konieczności składania wniosków i podpisywania umów kredytowych (wystarczy, że pozytywnie przejdą proces weryfikacji).

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem