Pomysł Grzegorza przekonał grupę inwestorów z klubu aniołów biznesu COBIN Angels, Bartosza Dobrzynskiego (wieloletniego szefa marketingu w Play), Igora Rusinowskiego (założyciela i prezesa Unilink), Jakuba Milera (CEO, EIT InnoEnergy CEE), Piotra Kuljona (Chief Product Officer, Makeitright) oraz Przemysława Janiszewskiego (Proxy of the Management Board – Green Building, Unibep S.A.), którzy postanowili zainwestować w startup i wspomóc jego dalszy rozwój.
– Zainwestowałem w Mentorist z trzech powodów. Po pierwsze celnie trafia w potrzeby bardzo wielu osób, które chcą się rozwijać, zmieniać coś w swoim życiu. Po drugie od początku jest rozwijany jako produkt globalny w języku angielskim. Po trzecie ma zdeterminowanego i sprawnego założyciela i szefa, który głęboko wierzy w swój produkt. Jestem przekonany, że przed Mentoristem są świetne perspektywy – mówi Bartosz Dobrzyński.
Szybsze tempo wzrostu
Obecnie z aplikacji korzysta 25 tys. aktywnych użytkowników, dziennie przybywa ponad 500 nowych. W tej chwili w aplikacji można znaleźć ponad 140 streszczenia książek w języku angielskim, między innymi „Principles: Life and Work” Raya Dalio czy „The 4-Hour Workweek” Timothy’ego Ferrisa. Sukcesywnie są też dodawane wersje audio.
Celem założycieli na najbliższe miesiące jest więc zwiększyć tempo wzrostu. Dzięki inwestycji będą mogli rozpocząć działania marketingowe na znacznie szerszą skalę oraz przystosować produkt do rynku biznesowego.
Równocześnie kluczowe jest poszerzenie zakresu oferowanej wiedzy oraz elementów grywalizacji, które ułatwią przyswajanie wiedzy i wprowadzanie jej w życie. Twórcy Mentorist wierzą, że takim produktem będą wkrótce zainteresowane duże firmy, które chcą stawiać na rozwój kadr.
–
Na zdjęciu: Grzegorz Świerad, CEO Mentorista | fot. materiały prasowe