Na przełomie kwietnia i maja 2019 roku na polskim rynku pojawi się nowa aplikacja BagsOff, która ma zastąpić wizytę w centrum handlowym. Dzięki rozwiązaniu będzie można zrobić zakupy online w różnych sklepach w ramach jednego koszyka.

BagsOff to platforma umożliwiająca synergię pomiędzy zakupami online i offline. Aplikacja pozwala na zakupy poprzez jeden koszyk, bez konieczności przechodzenia na zakładkę konkretnego sklepu. Główny cel pomysłodawców, to uporządkowanie rzeczywistości zakupowej.

Aktualnie na rynku online najczęściej możemy trafić na platformy e-commerce sprzedające głównie: ubrania, obuwie, artykuły RTV/AGD lub outlet, natomiast inne kategorie często są pomijane, lub nie są tak popularne. Chcąc zrobić zakupy ze wszystkich z nich, musimy zalogować się w dziesiątkach sklepów, otworzyć setkę zakładek i zapamiętać wiele haseł, co nie jest wygodne i zabiera dużo czasu.

Głównym powodem rozpoczęcia prac nad platformą była chęć ułatwienia zakupów oraz sprowadzenie ich do jednej internetowej zakładki. Pomysłodawcy chcieli jak najdokładniej odwzorować wizytę w centrum handlowym, umożliwiając zakup ulubionych marek, dostępnych online, w jednym koszyku przy pomocy jednej płatności, niezależnie od ilości produktów.

– Szeroki wybór artykułów z wielu kategorii pozwoli na swobodne zakupy w jednym miejscu. Naszym klientom gwarantujemy, że ceny produktów są dokładnie takie same, jak w e-sklepie danej marki, co ułatwia zakupy i płatność, a wszystko to w ramach jednego koszyka – mówi Agata Brucko-Stępkowska, Prezes BagsOff.

Idea Jednego Koszyka

Dokonywanie zakupów w dużej mierze nadal odbywa się poza siecią, dlatego twórcy platformy postawili na synergię zakupów offline i online. Dzięki zainstalowanemu w aplikacji skanerowi kodów kreskowych, nadal będziemy mogli wybrać się na zakupy do ulubionych galerii handlowych. Jednak tym razem bez toreb. Dzięki tej funkcji nie będziemy musieli przeszukiwać całego sklepu w poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru, jeśli ten jest trudno dostępny. Skaner pozwoli nam wrzucić produkty wielu marek do wirtualnego koszyka i podjąć decyzję o dokonaniu zakupu w dogodnym czasie.

Nieważne w jakim sklepie dokonamy zakupu, aplikacja zarchiwizuje wszystkie paragony na naszym koncie. W BagsOff rachunki za zakupy będą dostępne w panelu klienta, zawsze do ściągnięcia jednym kliknięciem. Taka archiwizacja paragonów ułatwi klientom późniejszą odsprzedaż produktów, ewentualne zwroty lub reklamację.

– Problem ze znikającymi paragonami utrudnia możliwości zwrotu produktów i często psuje relacje na linii marka – klient. Dzięki automatycznej archiwizacji paragonów nasz klient ma wszystko pod ręką – twierdzą twórcy platformy i aplikacji BagsOff.

BagsOff stawia na szybkie możliwości zakupów, dlatego w aplikacji będą dostępne różnorodne metody płatności. Od standardowych przelewów, przez odroczone płatności, po autorski limit kredytowy

Platforma oferuje również ciekawy system lojalnościowy. Za wszystkie dokonane zakupy na BagsOff, klienci zbierają Bagsy, czyli środki do wykorzystania na całej platformie, na wszystkie dostępne produkty. Także te przecenione. Jest to szczególnie interesujące ze względu na mnogość kategorii i produktów dostępnych na BagsOff.

Ponad 100 marek zainteresowanych współpracą, wśród nich: Itaka, Orsay, Pierre Cardin czy Primamoda

Aplikacja będzie dostępna dla klientów pod koniec kwietnia 2019 roku, BagsOff stale komercjalizuje nowe marki ze wszystkich kategorii. We współpracę ze startupem weszły już takie podmioty jak: Itaka, Orsay, Pierre Cardin czy Primamoda. W styczniu 2019 roku liczba zainteresowanych brandów przekroczyła setkę, a codziennie trwają rozmowy z nowymi markami.

– Dla każdej firmy zainteresowanej współpracą mamy dogodne rozwiązania biznesowe. Pomysł spotyka się z entuzjazmem marek sieciowych, jak i mniejszych brandów, które mogą zdobyć nowych odbiorców. BagsOff oferuje nowy wymiar zakupów online, który można potraktować jako swoistą rewolucję. Ponieważ nigdy na żadnej platformie marketplace nie można było zrobić zakupów aktualnych ofert tak wielu marek sieciowych w jednym miejscu. Marki nie chcą zamykać się w obrębie swojego e-commerce, chcą wyjść naprzeciw klientom – podsumowuje Prezes BagsOff, Agata Brucko-Stępkowska.

Komentarze (0)