Artur Racicki ustępuje ze stanowiska CEO Social WiFI. Zajmie się projektami social-impactowymi

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Artur Racicki ustępuje ze stanowiska CEO Social WiFI. Zajmie się projektami social-impactowymi

Udostępnij:

Po siedmiu latach za sterami Social WiFi Artur Racicki ustępuje ze stanowiska dyrektora generalnego. Jego miejsce zajmie Paul Webster, który dołączył do spółki dwa lata temu.

Mimo zmian w strukturach firmy Artur Racicki nie rozstaje się z Social WiFi na dobre. Rafał Brzoska, który od dawna angażuje się w spółkę jako inwestor, powołał Racickiego do Rady Nadzorczej. W efekcie były CEO Social WiFi nadal będzie wspierać firmę w procesach związanych z inwestycjami i M&A.

– Udało nam się stworzyć biznes, który obecnie sprzedaje usługi na 80 rynkach. Jako członek Rady Nadzorczej nadal będę służył pomocą i bacznie przyglądał się rozwojowi spółki. Ta zmiana pozwoli mi skupić się na wsparciu projektów impactowych, czyli tych z obszaru green-tech i clean-tech, w tym wzmocnić operacyjnie spółkę SEEDiA.city – mówi Artur Racicki.

Plany nowego CEO Social WiFi

Przedsiębiorca wyjaśnia, że przygotowania do zmiany trwały od kilku miesięcy. W efekcie Paul Webster, który przeszedł z konkurencyjnej brytyjskiej firmy do Social WiFi 2 lata temu, został mianowany dyrektorem generalnym. Jego głównym celem będzie rozwój Social WiFi na rynkach zagranicznych i wzmocnienie działalności operacyjnej firmy. W realizacji powyższych zamiarów pomoże mu nowo ustanowiony zarząd. W jego skład wchodzą: Jakub Gocławski, pełniący funkcję CTO i Karol Nowalski jako COO.

– Przyjęcie roli CEO w Social WiFi to dla mnie jednocześnie zaszczyt i wyzwanie. Cieszy mnie, że zespół pokłada we mnie wiarę. Przez ponad dwa lata pracowałem z Arturem nad międzynarodowym rozwojem firmy i transformacją wielu aspektów działalności Social WiFi. Wspólnie z Jakubem i Karolem stworzyliśmy nową wizję spółki i plan jej wdrożenia. Zmiana w zarządzie pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować ten plan i dalej wspierać stacjonarne biznesy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów – mówi Paul Webster.

Inwestycja w Social WiFi

Przypomnijmy, że Social WiFi to spółka technologiczna, która pomaga lokalom i punktom usługowym w kontakcie z klientami. Za pośrednictwem Social WiFi ich właściciele mogą udostępnić odwiedzającym sieć WiFi i wysyłać powiadomienia, na przykład z rabatem lub informacją o ofercie.

Niedawno w rozwój projektu zaangażowało się KVARKO. Na początku marca fundusz venture capital zainwestował w Social WiFi milion złotych. Przy tej okazji przedstawiciele firmy wyjaśnili, że przeznaczą pozyskane środki na rozwój Captive Portal, czyli narzędzia, które w połączeniu z panelem analitycznym, pozwala na dostosowywanie komunikacji do grupy odbiorców, co ma się przekładać na jakość obsługi i powracających klientów.

– Social WiFi ma wszystko, co powinna mieć młoda, dobrze rokująca firma: wizję rozwoju technologii, globalne ambicje, zweryfikowany model biznesowy i bardzo zaangażowany, międzynarodowy zespół. To wszystko powinno pozwolić na skokowe zwiększenie skali działalności – powiedział przy okazji inwestycji Paweł Wielgus, prezes zarządu KVARKO.

Teraz Social WiFi będzie rozwijać się za sterami Paula Webstera.