Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom kandydatów do pracy wdrażając Chatbota Q&A od Emplocity

Dodane: 04.11.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej, wdroży w banku Credit Agricole chatbota Q&A, który usprawni procesy rekrutacyjne, skutecznie wspierając dział HR.

Chatbot Q&A od Emplocity to jedno z rozwiązań wspierających rekrutację pracowników. Rozwiązanie to pozwoli na komunikowanie się osób zainteresowanych pracą w banku CreditAgricole w formie prostej, wygodnej konwersacji. Kandydat może zapytać chatbota o kwestie związane z pracą i rekrutacją do banku, takie jak kolejne etapy procesu rekrutacji, wymagania na poszczególnych stanowiskach, ofertę staży i praktyk, benefity, szkolenia czy atmosferę. Dzięki temu użytkownik w kilka sekund otrzymuje odpowiedzi na nurtujące go pytania, również te, które normalnie wahałby się zadać. Informacje zamieszczone w chatbocie Q&A są sprawdzone i w 100% rzetelne, gdyż przygotowane są we współpracy z zespołem HR Credit Agricole. Odpowiedzi i cała baza wiedzy chatbota mogą być łatwo aktualizowane i uzupełniane przez pracowników banku.

Funkcja Q&A proponowana przez Emplocity najbardziej odpowiadała naszym potrzebom. Ze względu na charakter naszej pracy i rekrutacje prowadzone na terenie całej Polski, zależy nam na szybkim dotarciu do możliwie szerokiej grupy potencjalnych pracowników, przez różnorodne platformy. Chętnie wykorzystujemy też robotyzację, która umożliwia tworzenie rozwiązań naturalnie wpisujących się w przyzwyczajenia osób młodych – a szczególnie do tej grupy kierujemy ogłoszenia, które procesujemy z wykorzystaniem Emplobota – powiedziała Patrycja Dzierwa, HR Project Manager CreditAgricole.

Technologia, która gwarantuje wysoką efektywność chatbota i rozpoznawanie przez niego pytań oraz intencji kandydata to wynik wielu lat pracy zespołu Emplocity. Budowane przez firmę chatboty wyposażone są w algorytmy sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i przetwarzania języka naturalnego. Pozwala to na analizę dużych zbiorów danych oraz umożliwia dotrenowywanie się chatbota w niezależny, automatyczny sposób. Po okresie wdrożenia chatbot jest w pełni samodzielnym, działającym narzędziem wymagającym minimalnej pracy człowieka. W przypadku Botów Q&A ogranicza się ona do aktualizowania informacji w bazie wiedzy bota oraz analizowania statystyk użytkowników. Na życzenie klientów bot może także zbierać nietypowe pytania i pozwalać administratorowi odpowiadać na nie z poziomu Panelu Administracyjnego.

– Bardzo nas cieszy ponowna współpraca z Credit Agricole. Zaufanie klientów jest dla nas bardzo ważne. Ponowna współpraca jest również dowodem na naszą pozycję. Stajemy się coraz bardziej rozpoznawalną marką na polskim rynku, a nasze produkty to powoli standard w procesie rekrutacji. W samym tylko sektorze finansowym nasze usługi wdrożyliśmy w znacznej części największych rynkowych graczy. – powiedział Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.

Bot Q&A nie będzie pierwszym chatbotem od Emplocity, z którego skorzysta CreditAgricole. W lipcu zeszłego roku bank wdrożył Emplobota, chatbota rekrutacyjnego służącego do wsparcia procesów rekrutacji na stanowiska Doradcy w Placówkach Bankowych oraz Doradcy w Contact Center. Kandydaci znajdą go w formie widgetu na stronie kariery CreditAgricole. Emplobot rozmawia z kandydatem o jego umiejętnościach, doświadczeniu czy poszukiwanej pracy, pozyskane informacje porównuje z prowadzonymi rekrutacjami. Dzięki temu szybko i automatycznie dopasowuje kandydatów do aktualnych procesów rekrutacyjnych.

– Jeśli chodzi o chatbot Q&A to rozwiązanie pożądane w równym stopniu przez kandydatów, jak i pracodawców. Dla kandydata to intuicyjny, wygodny interfejs konwersacyjny (chat), który pozwala poznać lepiej firmę w trybie 24/7, z własnego komputera czy telefonu, bez instalowania specjalnego oprogramowania czy zakładania konta. Wystarczy mu dostęp do internetu. Dla pracodawcy Chatbot Q&A to przede wszystkim oszczędność czasu i energii obecnych pracowników. Stworzony przez nas chatbot potrafi odpowiedzieć całkowicie samodzielnie na ponad 80% zadanych mu pytań. Może rozmawiać równocześnie z nieograniczoną liczbą osób, odpowiadać na pytania i prezentować zalety danej firmy. Oszczędza w ten sposób wiele godzin pracy zespołu HR równocześnie dbając o pozytywne CandidateExperience – przekazał Arkadiusz Talun, współzałożyciel i Członek Zarządu ds. Technologii Emplocity.

Wdrożenie Chatbota Q&A jest kolejnym etapem na drodze technologicznej transformacji firmy. Usprawnienie komunikacji na linii kandydat – pracodawca może wpłynąć pozytywnie zarówno na doświadczenia kandydatów, jak i wizerunek firmy jako transparentnej, otwartej, innowacyjnej organizacji.

W ramach oferty publicznej akcji zakończonej w połowie września Emplocity S.A. pozyskało 1,49 mln zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży. Obecnie Spółka przygotowuje niezbędne dokumenty potrzebne do ubiegania się o dopuszczenie akcji Empocity SA na rynku NewConnect. Zamiarem Zarządu Spółki jest złożenie Dokumentu informacyjnego na GPW w Warszawie na przełomie 2021 i 2022 r.