Bank Millennium udostępnia aplikację Millennium POS. Przedsiębiorcy zamienią smartfona w terminal płatniczy

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Millennium POS

Udostępnij:

Od 19 lipca 2022 roku przedsiębiorcy mogą skorzystać z nowej aplikacji Millennium POS. Pozwala ona na przyjmowanie płatności za pomocą smartfonu lub tabletu z dostępem do Internetu. Dzięki temu rozwiązaniu można przyjmować transakcje zbliżeniowe kartą, smartfonem lub innym urządzeniem wyposażonym w moduł NFC.

– Terminal płatniczy w telefonie to wygodne rozwiązanie dla osób, które pracują z klientami poza tradycyjnym biurem. To dla nas kolejny ważny krok w budowaniu kompleksowej oferty dla klientów biznesowych, a przed nami następne, równie ciekawe projekty – mówi Hanna Tobiańska, kierująca projektem w Banku Millennium.

Millennium POS bez limitu transakcji

Za pośrednictwem Millennium POS zaakceptowane zostaną płatności w każdej kwocie, również powyżej limitu transakcji zbliżeniowych 100 zł. W takim przypadku kupujący poproszony zostanie o wprowadzenie kodu PIN na ekranie telefonu lub tabletu sprzedawcy. Cały proces przebiega analogicznie do tego, wykonywanego w tradycyjnych terminalach płatniczych. Aplikacja Millennium POS gwarantuje bezpieczeństwo podczas każdej transakcji. Standardy zabezpieczeń potwierdzają certyfikaty Visa oraz Mastercard.

Rozwiązanie Millennium POS zostało wdrożone przez Bank Millennium razem z partnerem – firmą PayTel. Przy jego implementacji przedsiębiorcy mogą obecnie skorzystać z Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego. Program oferuje darmowe korzystanie z aplikacji przez 5 miesięcy i brak opłat za przetwarzanie transakcji kartowych do 42 tys. zł. obrotu dla klientów, którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy nie mieli terminala płatniczego.

Dla małego biznesu

– Z terminalu płatniczym we własnym smartfonie skorzystają przede wszystkim przedsiębiorcy, dla których ważne jest przyjmowanie płatności w miejscu wykonywania usługi i którzy nie chcą nosić przy sobie dodatkowego urządzenia. Wymienić można tutaj na przykład lekarzy, taksówkarzy czy hydraulików. Rozwiązanie to cenią również biznesy, które stawiają na szybką obsługę i optymalizację kosztów. Dodatkowo terminal w telefonie doskonale wpisuje się we wzrastającą skłonność klientów do płacenia plastikiem oraz zmiany w prawie, które od początku tego roku zobowiązują wszystkie firmy obsługujące konsumentów oraz rejestrujące sprzedaż na kasach fiskalnych do umożliwienia klientowi dokonania płatności w formie bezgotówkowej – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.

Źródło: Bank Millennium