Booksy przejmuje Genbook i udostępni klientom możliwość szybkiej rezerwacji wizyt

Dodane:

Damian Jemioło, redaktor MamStartup.pl Damian Jemioło

Booksy przejmuje Genbook i udostępni klientom możliwość szybkiej rezerwacji wizyt

Udostępnij:

Booksy dokonuje czwartej akwizycji i przejmuje Genbook – jedną z największych platform do rezerwacji wizyt i zarządzania firmami z sektora beauty. W ciągu kilku miesięcy użytkownicy Genbook zostaną przekierowani na Booksy.

Booksy łączy siły z Genbook

Zaledwie tydzień temu Booksy – przodująca platforma do zarządzania firmami z sektora beauty&wellness dokonała akwizycji Genbook. Aplikacja była jednym z pionierów rezerwacji online na amerykańskim rynku. Pozwala ona na organizację kalendarza i kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwami z sektora beauty&wellness. Od 2006 r. Genbook wykorzystywany był przez ponad 22 tys. firm.

– Chociaż ponad dwukrotnie zwiększyliśmy naszą bazę użytkowników dzięki wzrostowi organicznemu, nie możemy się doczekać wzrostu naszego tempa dzięki akwizycjom. Stanowią one trzon naszych celów biznesowych. Dzięki Genbook jeszcze więcej konsumentów zasiądzie w fotelach salonów. Ta fuzja zapewni klientom to, czego chcą i rozwinie małe firmy w branży kosmetycznej – mówi Stefan Batory, cofounder i CEO Booksy.

Booksy dokonuje czwartej akwizycji

To już czwarte przejęcie dostawców usług dla branży beauty&wellness przez Booksy. Firma od 2018 r. pozyskała Lavito i Versum oraz swojego amerykańskiego rywala GoPanache. Fuzja zajmie kilka miesięcy, a jej finałem będzie przekierowanie użytkowników Genbook do Booksy.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z najszybciej rozwijającą się platformą w internecie i najlepszą aplikacją w App Store. Nie możemy się doczekać, aby zaoferować naszym klientom portfolio produktów Booksy, aby sprostać ich stale rosnącym potrzebą – twierdzi Philipp Liver, CEO Genbook.

Booksy to firma z polskim rodowodem, założona w kraju nad Wisłą przez seryjnych przedsiębiorców – Stefana Batorego i Konrada Howarda. Platforma oferuje swoje usługi dla salonów kosmetycznych w Stanach Zjednoczonych i w kilku krajach Europy. W ciągu trzech lat firma odnotowała 1500% wzrost przychodów.