Booksy uruchamia platformę Zakupy i rozpoczyna współpracę z marką Semilac

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Booksy uruchamia platformę Zakupy i rozpoczyna współpracę z marką Semilac

Udostępnij:

Marketplace branży beauty, Booksy wystartował z platformą Zakupy. Jej celem jest umożliwienie branży zakupu produktów w aplikacji i skrócenie procesu zamówień. Semilac został pierwszym partnerem, którego produkty dostępne będą w aplikacji Booksy Biz. 

Platforma Zakupy, czyli nowy marketplace b2b skierowany do branży beauty, daje dostawcom możliwość umieszczenia w nim aktualizowanego na bieżąco katalogu produktów, dostępnego automatycznie dla salonów korzystających z Booksy Biz. Ponadto, platforma umożliwia zamawianie produktów na podstawie stanów magazynowych i prognozy zużycia w oparciu o wizyty zaplanowane w kalendarzu salonu. Booksy Biz to aplikacja i strona www, udostępniająca wirtualny kalendarz umożliwiający rezerwacje online, zarządzanie biznesem, w tym pracownikami i stanami magazynowymi, a także rozbudowane narzędzia marketingowe wraz z usługą Booksy Boost, umożliwiającą pozyskiwanie nowych klientów.

Koncentracja procesu zakupowego

– Obecny proces sprzedaży i dystrybucji produktów jest rozproszony między kanały tradycyjne i online. Jesteśmy przekonani, że koncentracja procesu zakupowego, zarządzania produktami oraz sprzedaży i rozliczeń w jednym miejscu będzie wygodnym i atrakcyjnym rozwiązaniem dla tysięcy usługodawców. Tym samym Booksy Biz stanie się kompleksowym systemem 360° do zarządzania biznesem– mówi Konrad Howard, współzałożyciel Booksy.

Pierwsze salony manicure korzystające z aplikacji Booksy Biz mogą dokonywać zakupów na platformie już od 9 maja. W następnej kolejności platforma otworzy się również na kolejne kategorie zakupowe, jak produkty do stylizacji włosów, kosmetyka czy makeup. Usługa premierowo zostanie uruchomiona w Polsce, a docelowo również na kolejnych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania, Francja czy Wielka Brytania.

Partnerstwo w digitalizacji branży

– Szukaliśmy partnera, który podobnie jak my widzi potencjał w digitalizacji branży i dostrzega korzyści z dostępu do największej liczby salonów w jednym miejscu. Dzięki nowemu rozwiązaniu salony beauty będą mogły zamawiać produkty niezbędne w ich codziennej pracy bezpośrednio przez naszą aplikację” – dodaje Przemek Barszcz, Country Manager Booksy Polska.

– Pierwszeństwo w dotarciu z naszą ofertą do bazy Booksy otwiera nam możliwość wyprzedzenia konkurencji i jestem pewny, że ugruntuje naszą pozycję eksperta i innowatora rynku produktów do stylizacji paznokci. Jeśli współpraca okaże się sukcesem, rozszerzymy ją na inne europejskie rynki – powiedział Przemysław Rączka, prezes Nesperty, właściciela marki Semilac.

Czytaj także: