Na przełomie sierpnia i września br. oferta sklepów Carrefour BIO została udostępniona w serwisie Everli – platformie typu marketplace służącej do zakupów spożywczych online.
– Zależy nam, aby zdrowa żywność pochodząca z ekologicznej produkcji oraz produkty bio do pielęgnacji były łatwo dostępne i przystępne cenowo dla konsumentów z całej Polski – mówi Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych w Carrefour Polska. – Stawiamy na nieustanny rozwój nowych, wygodnych sposobów robienia zakupów, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań e-commerce. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Everli możemy jeszcze bardziej ułatwić klientom skorzystanie z oferty produktów ekologicznych, którą oferujemy w naszej sieci w ramach strategii transformacji żywieniowej i programu Act for Food.
Dzięki współpracy między Carrefour Polska a Everli użytkownicy serwisu już mogą zamówić zakupy z wybranego sklepu Carrefour BIO, które specjalnie przeszkolony dostawca – Szoper Everli dostarczy pod drzwi ich domu. Usługa może zostać wykonana nawet w tym samym dniu, kiedy zostało złożone zamówienie. Produkty dostępne w serwisie Everli mają taką samą cenę, jak w sklepie stacjonarnym Carrefour BIO – klienci uiszczają tylko opłatę za dostawę w wybranym terminie.
– Dołączenie Carrefour BIO do grona partnerów Everli cieszy nas podwójnie. Jednym z naszych najważniejszych celów jest stałe poszerzanie oferty dla klientów w taki sposób, żeby za pomocą jednej platformy mogli zaspokoić różnorodne potrzeby związane z codziennymi zakupami. Unikalny profil sklepów Carrefour BIO oraz wyselekcjonowany asortyment doskonale wpisują się w tę różnorodność. Z drugiej strony, nie mniej ważne są dla nas dobre relacje z naszymi partnerami i ich zaufanie, dzięki któremu możemy rozszerzać dotychczasową współpracę – w tym przypadku z całą siecią Carrefour – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Chief Business International w Everli.
Sieć Carrefour Polska już w 2019 roku jako pierwsza rozpoczęła współpracę z serwisem Everli (działającym wówczas pod szyldem Szopi.pl), wyznaczając nowe standardy na polskim rynku e-grocery. Klienci od ponad trzech lat korzystają z możliwości zamówienia do domu zakupów z oferty kilku tysięcy produktów ze sklepów Carrefour.