Carrefour Polska i Foodsi – jeszcze więcej sklepów i paczek do uratowania

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Carrefour Polska i Foodsi – jeszcze więcej sklepów i paczek do uratowania

Udostępnij:

Foodsi i Carrefour Polska wchodzą na nowy etap współpracy – od teraz paczki-niespodzianki z jedzeniem i innymi produktami w niższych cenach dostępne są już we wszystkich sklepach sieci.

Sieć sklepów Carrefour zacieśnia współpracę z Foodsi – polską aplikacją pomagającą w walce z marnowaniem jedzenia. Od teraz we wszystkich sklepach tej sieci w Polsce będzie można kupić paczki niespodzianki z żywnością i innymi produktami codziennego użytku. To strategiczna decyzja, która ma nie tylko wymiar biznesowy, ale przede wszystkim środowiskowy.

– Carrefour Polska, realizując swoją strategię zrównoważonego rozwoju, od lat angażuje się w inicjatywy, których celem jest ograniczenie skali marnotrawstwa zasobów, w tym przede wszystkim marnowania żywności. Dzięki temu, w ciągu ostatniej dekady, udało nam się uratować w naszym kraju ponad 22 tys. ton jedzenia. (…) Rozszerzenie współpracy z Foodsi ma dla nas dodatkowy wymiar. Carrefour w Polsce od lat wspiera również małe polskie firmy i startupy, które wykorzystując technologię przyczyniają się do poprawy jakości życia Polaków. Foodsi jest doskonałym przykładem takiej firmy – mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska.

Setki sklepów, tysiące paczek, tysiące ton uratowanego jedzenia

Współpraca partnerów rozpoczęła się w styczniu 2024 roku od pierwszych pilotaży. Dziś skala jest już ogólnopolska. Liczba sklepów systematycznie rośnie, a z nią liczba dostępnych paczek, przecenionych nawet o 70%. Wśród nich znaleźć można m.in.:

  • produkty spożywcze (także BIO),
  • warzywa i owoce,
  • paczki wegetariańskie i wegańskie,
  • kosmetyki damskie i męskie,
  • artykuły do sprzątania,
  • jedzenie dla zwierząt,
  • a nawet… rośliny i kwiaty ogrodowe.

Przykładowe ceny? 11,99 zł zamiast 36 zł. Lub 19,99 zł zamiast 60 zł. Oszczędność dla planety i konkretna ulga dla portfela.

Tu zakupy uczą odpowiedzialności

Carrefour Polska od lat konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, przekładając hasła o odpowiedzialności na konkretne działania. Sieć aktywnie promuje torby wielokrotnego użytku i regularnie organizuje akcje edukacyjne, takie jak „Ubrania do oddania”, w ramach których niepotrzebne tekstylia można wymienić na bony zakupowe. Prowadzi również inicjatywy, m.in. obchody Dnia Ziemi czy Dnia Walki z Marnowaniem Żywności.

Z kolei aplikacja Foodsi zrzesza dziś ponad 2,5 miliona użytkowników w całej Polsce, a z jej usług korzystają zarówno niezależne biznesy, jak i ogólnopolskie sieci – w tym Salad Story, Thai Wok, Pijalnia Czekolady E.Wedel, Cukiernia Sowa, Kuchnia Vikinga, Pasibus, Koku Sushi, Campanile, YOPE, Leroy Merlin, Sokołów i Charlotte. Platforma pozwala na codzienne ratowanie paczek z jedzeniem i produktami niespożywczymi, które trafiają do użytkowników w obniżonych nawet o 70% cenach. Zarówno w odbiorze osobistym, jak i dostawie do domu.

Czytaj również: