Planowana mapa ma być dokładnym obrazem podlaskiej sceny startupowej. Posłuży ona do identyfikacji problemów i wyzwań, z jakimi mierzą się założyciele startupów oraz planów ich dalszego rozwoju. Dodatkowo, mapowanie ma być także okazją na poznanie charakteru działalności podlaskich firm. Dzięki wiedzy zdobytej w trakcie mappingu, urzędnicy będą mogli skuteczniej promować startupowe produkty czy usługi. Docelowo, przedsięwzięcie ma pomóc startupom w pozyskiwaniu partnerów biznesowych krajowych i zagranicznych oraz ułatwiać międzynarodową ekspansję.
Aby znaleźć się na podlaskiej mapie startupów, trzeba spełnić następujące warunki:
- firma nie może mieć więcej niż 10 lat;
- działalność musi być prowadzona w Podlaskiem;
- konieczne jest realizowanie innowacyjnych projektów.
Formularz do wypełnienia oraz więcej informacji można znaleźć na przygotowanej stronie. Odpowiedzi na pytania udziela Biuro Promocji Gospodarczej UMWP pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 85 66 54 870.