Internauci zafascynowani inteligentną butelką. Zebrali na nią 235 tysięcy dolarów

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Kampania crowdfundingowa inteligentnej butelki ledwo co ruszyła na Kickstarterze, a już można mówić o jej sukcesie. Po pięciu dniach zbiórki, zespół stojący za HidrateMe zrealizował cel akcji w ponad sześciuset procentach. Co takiego ma w sobie nowoczesne naczynie, że każdy chce je mieć?

Nie pijesz, więc się zaświeci

Co jakiś czas na platformie crowdfundingowej Kickstarter pojawiają się projekty, które natychmiast zyskują liczne grono zwolenników oraz ogromne kwoty wsparcia ze strony internautów. Tak było w przypadku multimedialnych okularów Oculus Rift, które przypadły do gustu ponad dziewięciu tysiącom osób. Innym przykładem jest smartwatch Pebble, na którego zebrano ponad 20 milionów dolarów. Kolejnym dobrze zapowiadającym się przedsięwzięciem jest inteligentna butelka HidrateMe.

Na zdjęciu aplikacja i butelka HidrateMe | fot. Kickstarter.com

Estetycznie wyglądający gadżet dba o prawidłowy poziom nawodnienia organizmu swojego użytkownika. Jeśli ten przez dłuższy czas nie będzie korzystał z butelki i nie weźmie łyka wody, wówczas flakon da o sobie znać sygnalizując konieczność napicia się poprzez zaświecenie się. Wykonane z tworzywa sztucznego innowacyjne naczynie zostało również wyposażone w moduł Bluetooth, dzięki któremu nawiązuje kontakt z dedykowaną HidrateMe aplikacją mobilną.

Dzienne zapotrzebowanie na wodę w smartfonie

Dostępny bezpłatnie dla użytkowników systemów Android i iOS software pełni ważną rolę w funkcjonowaniu inteligentnej butelki. Za jego pomocą posiadacz HidrateMe uzupełnia swoje dane dotyczące wagi, wzrostu, płci oraz podejmowanych w ciągu dnia aktywności. Na ich podstawie system oblicza dzienne zapotrzebowanie na płyny. Podczas gdy użytkownik bierze łyk wody to na ekranie smartfona pojawia się informacja w ilu procentach zaspokoił swoje dzienne wymagania w zakresie przyjmowanych napoi.

Dzięki tej wiedzy użytkownicy mogą dbać o kondycje i zdrowie. Nic więc dziwnego, że prosta w działaniu butelka przypadła do gustu społeczności Kickstartera, która dotychczas wsparła kampanię startupowców stojących za HidrateMe łączną kwotą 235 tysięcy dolarów. Co ważne zbiórka trwa dopiero pięć dni, a już udało się zrealizować cel akcji w ponad sześciuset procentach.