Cyclomedia przejmuje Smart Factor: wspólne kompetencje przy inwentaryzacji zasobów drogowych i zbieraniu danych

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Cyclomedia przejmuje Smart Factor: wspólne kompetencje przy inwentaryzacji zasobów drogowych i zbieraniu danych

Udostępnij:

Cyclomedia, spółka dostarczająca 360-stopniowe panoramy i dane 3D pozyskiwane z poziomu ulicy, wzbogacone o analizy wspierane przez AI, przejmuje Smart Factor, dostawcę usług inwentaryzacji pasa drogowego i przestrzeni miejskiej w Polsce.

To strategiczne przejęcie jest zgodne z misją Cyclomedia, której celem jest rozszerzenie zasięgu i oferty produktów na szybko rozwijających się rynkach. Smart Factor będzie podążać dotychczasową ścieżką rozwoju. CEO spółki pozostanie dotychczasowy prezes Tomasz Turczynowicz.

Integracja technologii i wiedzy

Dzięki temu przejęciu Cyclomedia zintegruje technologię i wiedzę Smart Factor, aby zapewnić ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów. Obejmuje to know-how w takich obszarach jak dokładność i efektywność inwentaryzacji zasobów, zbieranie danych, wizualizacja, analizy danych i rozwój platformy zarządzania pasami drogowymi SmartGEM.

– Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Smart Factor w Cyclomedia. To przejęcie podkreśla nasze zaangażowanie na rynku polskim i cieszymy się z możliwości, jakie niesie ze sobą. Dzięki połączeniu naszych sił, będziemy oferować niezrównane usługi i innowacyjne rozwiązania naszym klientom i partnerom w Polsce – komentuje Serge Lupas, CEO Cyclomedia.

Połączone kompetencje mają doprowadzić do powstania nowych rozwiązań w projektach inwentaryzacji zasobów drogowych, podatkowych i oraz budowania bliźniaków cyfrowych przestrzeni miejskiej, dostosowanych do specyficznych potrzeb rynku polskiego.

– Połączenie sił z Cyclomedia to ogromna szansa dla Smart Factor i naszych klientów. Dzięki wsparciu globalnego lidera rynkowego możemy dostarczać lepsze produkty i usługi, poprawiając skalę i czas naszej dostawy. To partnerstwo z pewnością zwiększy wartość, jaką dostarczamy naszym klientom – dodaje Tomasz Turczynowicz, CEO Smart Factor.

Czytaj także: