Czas na InCommerce! Zapraszamy na cykl związany z prowadzeniem e-biznesu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Już 27 kwietnia w Kawiarni Muzycznej Fama w Białymstoku odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu InCommerce – spotkań skierowanych do osób działających w branżach digital marketingowej i e-commerce. Dlaczego warto wpaść na InCommerce? Serwujemy prawdziwe mięcho dotyczące sprzedaży w internecie!

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, same e-commercowe mięcho – przez znanych praktyków z branży!

Celem nowego cyklu jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów. W ramach cyklu zaplanowane są 4 spotkania – po 2 w Krakowie i w Białymstoku.

Tematem przewodnim najbliższego spotkania, które odbędzie się już 27 kwietnia w Famie, będzie Future i automatyzacja dla e-commerce. Rejestracja: http://sempai.link/InCommerce-Bialystok

Program InCommerce:

  • 18:00 – REJESTRACJA,
  • 18:30 – ADAM CIEŚLA, Sempai: Automatyzacja prowadzenia kampanii w Google AdWords,
  • 18:50 – TOMASZ ROSZKO, TJ.Software: ChatBoty – dlaczego są potrzebne, jak mogą pomóc i jak je stworzyc nawet bez wykwalifikowanego i drogiego zespołu,
  • 19:10 – MONIKA SZATYŁOWICZ, Księgarnia TaniaKsiazka.pl: 3 sposoby na zwiększenie konwersji przetestowane na 3 000 000 sesji,
  • 19:50 – MACIEJ OKNIŃSKI, Unified Factory SA: Customer Service Automation, czyli jak sztuczna inteligencja pomaga automatyzować obsługę klienta i podnosić sprzedaż w ecommerce.

Kilka słów o prelegentach:

Adam Cieśla – Człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce.

Tomasz Roszko – Karierę w branży interaktywnej rozpoczął już w 2007 – jako web developer w „Netstation”, a także twórca aplikacji mobilnych w jednym z największych wydawnictw w Polsce. Dwa lata później założył własny softwarehouse (TJ. Software), w którym do dzisiaj jest leaderem teamu skladającego się z Python/Django developerów. Jest także CEO Opentopic Technologia i CTO Opentopic, współpracując nad ichrozwojem z tak dużymi graczami, jak: IBM Watson, Bluemix i Softplayer.

Monika Szatyłowicz – Od ponad 9 lat pasję czytelniczą realizuje poprzez pracę w TaniaKsiazka.pl. Swoją przygodę z handlem w Internecie rozpoczęła od stanowiska młodszego specjalisty ds. marketingu internetowego, przechodząc przez kolejne stopnie wtajemniczenia związane z projektowaniem procesów, analityką, raportowaniem, marketingiem w mediach społecznościowych i wyszukiwarce. Obecnie zajmuje stanowisko Head of SEM and SEO w firmie Glosel sp. z o.o. sp. k., właścicielu marki TaniaKsiazka.pl.

Maciej Okniński – CEO Unified Factory S.A. Od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży i obsługi klienta we wszelkich kanałach komunikacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał tworząc od podstaw jedną z największych firm na polskim rynku z międzynarodowym kapitałem, specjalizującą się w sprzedaży bezpośredniej prowadzonej do klientów biznesowych. Pracował lub nadal pracuje m.in. dla Visa, Axa, Tesco, Puratos, MoneyGram i wielu innych. Założyciel Unified Factory S.A., pomysłodawca platformy Customer Service Automation oraz innowacyjnych narzędzi w obszarze automatyzacji i wykorzystania pamięci asocjacyjnej do obsługi klienta.

Na koniec części oficjalnej zapraszamy wszystkich na wspólny networking i after party. Do zobaczenia! Na spotkanie wstęp wolny. Oczywiście, po wcześniejszej rejestracji. Zobacz, jak było na ostatnim spotkaniu: