Czy można budować globalny startup w czasie deglobalizacji?

Dodane:

Kasia Krogulec Kasia Krogulec

Czy można budować globalny startup w czasie deglobalizacji?

Udostępnij:

Aktualnie spoglądamy na krajobraz globalnego biznesu, który przechodzi znaczącą transformację. Jednym z kluczowych trendów wpływających na tę transformację jest deglobalizacja. Czy można budować globalny startup w czasie deglobalizacji?

Na to pytanie postaram się odpowiedzieć wraz z moimi czterema rozmówcami, którymi są:

  • Marcin Hejka, co-founder i General Partner OTB Ventures
  • Grzegorz Węglarz, Dyrektor Marketingu ClickMeeting
  • Wojciech Łuszczyński, Global Head of Marketing w Senti One
  • Maciej Jarząb, CEO Braight Technologies oraz managing partner Horaizon Labs

W rozmowie zastanawiamy się także czy:

  • startup może przetrwać bez skalowania?
  • można budować globalny startup w deglobalizującej się gospodarce?
  • oraz jakie widać zagrożenia dla startupów?

 

Malejący urok globalizacji nie jest krokiem wstecz, ale okazją dla firm do ewolucji i optymalizacji ich działalności. Przyjęcie zmian i innowacji będzie kluczem do sukcesu. Przedsiębiorstwa, które dostosowują się do zmieniającego się globalnego krajobrazu, skuteczniej radzą sobie z wyzwaniami deglobalizacji, a w efekcie będą tymi, którzy będą się rozwijać w tej ewoluującej erze.

 

Posłuchaj także: 

Inteligentna, biodegradowalna etykietka ochroni przed spożyciem przeterminowanej żywności i leków – Lech Kalinowski (Panamint)

Antyportfolio inwestora to jego wyznacznik jakości. Interesuje mnie, w co nie zainwestował – Arek Hajduk (StartupCEO)