Na to pytanie postaram się odpowiedzieć wraz z moimi czterema rozmówcami, którymi są:
- Marcin Hejka, co-founder i General Partner OTB Ventures
- Grzegorz Węglarz, Dyrektor Marketingu ClickMeeting
- Wojciech Łuszczyński, Global Head of Marketing w Senti One
- Maciej Jarząb, CEO Braight Technologies oraz managing partner Horaizon Labs
W rozmowie zastanawiamy się także czy:
- startup może przetrwać bez skalowania?
- można budować globalny startup w deglobalizującej się gospodarce?
- oraz jakie widać zagrożenia dla startupów?
Malejący urok globalizacji nie jest krokiem wstecz, ale okazją dla firm do ewolucji i optymalizacji ich działalności. Przyjęcie zmian i innowacji będzie kluczem do sukcesu. Przedsiębiorstwa, które dostosowują się do zmieniającego się globalnego krajobrazu, skuteczniej radzą sobie z wyzwaniami deglobalizacji, a w efekcie będą tymi, którzy będą się rozwijać w tej ewoluującej erze.
Posłuchaj także: