Dealavo z Polski zostało finalistą konkursu w Tajwanie. Liczy, że pozyska tam klientów

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Dealavo powstało ponad 4 lata temu jako narzędzie do monitorowania cen w sieci. Dzisiaj korzystają z niego takie marki jak Samsung i Acer, a teraz startup może pochwalić się kolejnym sukcesem. Został finalistą “Global Startup Talents 2018” w Tajwanie.

Na zdjęciu: Jakub Kot, dyrektor generalny Dealavo | fot. materiały prasowe 

– To dla nas niezwykłe wyróżnienie. Dzięki sukcesowi w GST2018, będziemy mogli jeszcze lepiej zaprezentować możliwości Dealavo przed top managementem największych firm z branży consumer electronics – mówi Kamil Kamiński, dyrektor sprzedaży Dealavo, warszawskiego startupu, który jako jedyny startup z Polski został finalistą program “Global Startup Talents 2018” zorganizowanego przez włodarzy tajwańskiego miasta Tajpej.

Partnerzy z Azji

Udział w programie wzięło 112 startupów z 25 krajów, a jurorami konkursu byli członkowie Wydziału Rozwoju Gospodarczego z Tajpej, którzy oceniając projekty brali pod uwagę przede wszystkim stopień innowacji danego projektu, jego atrakcyjność marketingową, model biznesowy i adekwatność profilu firmy do zapotrzebowań technologicznych Tajpej.

Teraz 32 wybrane startupy, w tym Dealavo, zostaną zaproszone na minimum 10 dni do Tajwanu, gdzie między innymi wezmą udział w jednej z największych imprez technologicznych świata COMPUTEX. Dla ich właścicieli będzie to okazja, by zaprezentować się przed czołowymi chińskimi i światowymi markami, a także pozyskać stamtąd partnerów biznesowych i klientów.

Wewnętrzny projekt

Przypomnijmy, że Dealavo to startup technologiczny, który działa w branży ecommerce. Wykorzystując między innymi machine learning i big data do monitorowania rynku i analizowania cen produktów i usług z ponad 40 krajów. Początkowo Dealavo stanowiło wewnętrzny projekt CodiLime i służyło właśnie jako narzędzie do monitorowania cen. Z czasem jednak CodiLime przekształciło się w software house, a Dealavo w odrębny podmiot.

– Wyszliśmy z założenia, że skoro konsumenci przed dokonaniem zakupów online mają możliwość sprawdzenia i porównania cen, to dlaczego nie dać tej możliwości również producentom i sprzedawcom – mówił nam w 2016 roku Jakub Kot, dyrektor generalny Dealavo. Uruchomili więc takie narzędzie i dzisiaj Dealavo ma się coraz lepiej.

Klienci

Warszawski startup od ponad 4 lat z powodzeniem działa na lokalnym rynku i na arenie międzynarodowej, gdzie obsługuje takich klientów jak Samsung, Acer, Oponeo i  De’Longhi. Udział i zakwalifikowanie się do finału “Global Startup Talents 2018” może przyspieszyć rozwój przedsięwzięcia.