Deor z branży pet-tech wdraża technologię Digital Twin. Czemu posłuży?

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Karol Zieliński marketplace dla zwierząt

Udostępnij:

Deor rozszerza swoją działalność o kolejne obszary: poczynając od wyszukiwarki specjalistów, przez największy w Polsce marketplace zwierzęcy, po zastosowanie Digital Twin.

To jak dotąd jedyny przypadek wykorzystania tego technologicznego rozwiązania w branży pet-tech na świecie.

Technologia w służbie opiekunom zwierząt

Zastosowanie Digital Twin pozwoli na usprawnienie wielu procesów, takich jak chociażby stawianie diagnozy przez weterynarzy, monitorowanie stanu zdrowia, czy inteligentne rekomendowanie produktów.

– Dzięki tej technologii, możliwe będzie lepsze dopasowanie naszych usług i produktów do indywidualnych potrzeb ulubieńców naszych użytkowników. Planów jest dużo, możliwości jeszcze więcej. Już teraz prowadzimy rozmowy z partnerami na temat potencjalnych kierunków rozwoju cyfrowego bliźniaka – mówi Karol Zielinski, CEO.

Spółka odnotowuje dynamiczne wzrosty

W ciągu zaledwie kilku miesięcy, marketplace Deor stał się największą tego typu platformą w Polsce, oferując ponad 18 tysięcy produktów. Celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów dla każdego gatunku zwierząt: w aktualnej ofercie znajdują się produkty dla kotów, psów, koni, gryzoni, gadów, płazów oraz ptaków.

Do Deor już dołączyły m.in. takie marki jak Butcher’s, Zooplus, czy TrePonti. Wśród partnerów spółki odnaleźć można również lokalnych, mniejszych producentów. Z każdym tygodniem przybywają setki nowych artykułów dla zwierząt oraz nawiązywane są kolejne współprace – w tym również z zagranicznymi producentami. Czołowym przykładem jest Zenoo – litewski producent surowej karmy dla psów, którego produkty znane są na całym świecie.