DigitalFirst.AI to globalna platforma, która dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, wspiera marketerów, growth-hackerów i agencje marketingowe w tworzeniu i egzekucji strategii digitalowych. Jak mówią twórcy startupu, DigitalFirst.AI działa tak, jak Tesla na autopilocie. Użytkownik podaje informacje o swojej firmie i na tej podstawie system rekomenduje aktywności marketingowe, które prowadzą do realizacji pożądanego efektu.
Digital First AI w InCredibles
Teraz Digital First AI dołączyło do InCredibles – programu mentoringowego skierowanego do startupów, którego inicjatorem jest Sebastian Kulczyk. W trakcie programu wybrane startupy będę rozwijać kompetencje w obszarach: zarządzania, sprzedaży i marketingu, strategii, komunikacji, finansowania i HR.
– Stawiamy na młodych przedsiębiorców z wizją. Takich, którym nie jest wszystko jedno z kim, jak i dlaczego rozwijają swoje projekty, swój międzynarodowy biznes. Dla najlepszych uczestników tej edycji przygotowaliśmy też stypendia na MBA for Startups, wyjątkowych studiach, które powstały we współpracy z SGH w Warszawie – podkreśla Sebastian Kulczyk, pomysłodawca InCredibles.
Digital First AI z rundą finansowania
Pod koniec sierpnia tego roku Digital First AI zamknęło rundę finansowania, w której zebrało 1,1 mln dolarów. Nie jest to jednak pierwsza runda, którą zamknął startup. Wcześniej pozyskany kapitał pomógł spółce zdobyć ponad 4000 firm i ponad 2000 klientów z 60 krajów (25% klientów pochodzi z USA).