Od chwili startu marketplace’u udało się przez niego sprzedać już milion grafik nanoszonych na specjalne metalowe płyty. Są to nie tylko autorskie projekty wykonywane przez ponad 20 tysięcy twórców zrzeszonych w ramach platformy. Prace powstają również na bazie licencji światowych marek – między innymi Star Wars, Marvel, DC Comics, Blizzard czy polskiego CD Projekt Red, który rozpoczął współpracę z Displate w maju. Głównym rynkiem są dla firmy Stany Zjednoczone, do których trafia ponad 30 proc. sprzedanych prac, ale bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się one również w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Kanadzie czy Australii.
The Next Web umieścił marketplace w gronie 100 najgorętszych startupów Europy. Wśród polskich przedsiębiorstw Displate zajął pierwsze miejsce. Doceniono nie tylko skuteczne stworzenie innowacyjnej i oryginalnej platformy dla artystów, ale również proekologiczną postawę firmy i wywierany przez nią wpływ społeczny.
Startup nie zapomina o pozytywnym wpływie, jaki przedsiębiorstwa mogą wywierać na całe nasze otoczenie. Część przychodu z każdego plakatu jest przeznaczana na wspieranie programów sadzenia drzew. Displate zaangażował się głównie w regionach Ameryki Środkowej, a także Afryki Zachodniej i Wschodniej, a dzięki działaniom firmy posadzonych zostało już ponad 9 milionów drzew.