Ciekawa koncepcja, dobry biznesplan oraz przekonanie do wykorzystywania swoich pomysłów biznesowych do polepszania życia innych. Tak w skrócie można opisać idealnego kandydata na uczestnika konkursu Chivas Venture. Zgłaszać się mogą zarówno przedsiębiorstwa w fazie zalążkowej, fazie rozruchu, jak i w fazie rozwoju. Jednym z ważniejszych kryteriów przy ocenie zgłoszonych projektów jest odpowiedzialność społeczna przedsięwzięcia. Zgodnie z ideą Chivas Venture, jury konkursu będzie dbać o to, aby wspierać firmy, które potrafią w swoich działaniach osiągać odpowiedni balans między zyskami a realizacją misji.
Jury Chivas Venture jest w stanie doskonale dojrzeć potencjał zgłaszających się przedsiębiorców i pomóc im rozwijać swoje projekty. Znakomitym przykładem korzyści, jakie płyną z udziału w tym prestiżowym konkursie, jest rozwój finalisty 2. edycji Chivas Venture, firmy NEXBIO. Dzięki medialnemu rozgłosowi, rozwiązanie proponowane przez NEXBIO zostało zauważone i jest coraz częściej nagradzane. Sam startup natomiast stał się bardziej rozpoznawalny, co znacznie wpłynęło na relacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Ostatnio, firma odebrała wyróżnienie w kategorii Social Impact w ramach Technology Fast50 Central Europe, przyznawane przez Deloitte wraz z Ashoka, organizacją zrzeszającą wiodących przedsiębiorców społecznych.
Dla niewielkiego przedsiębiorstwa taka sytuacja, gdy oprócz możliwości otrzymania finansowego wsparcia czy mentoringu, może liczyć na rozgłos i działania promocyjne, jest bardzo komfortowa. W zeszłorocznej edycji, w walkę o międzynarodowe wsparcie dla projektu zgłoszonego przez polską firmę Neuro Device, zaangażowała się nawet światowej sławy gwiazda Sharon Stone, która na swoich kanałach social media zachęciła do oddania głosu na finalistę krajowego etapu konkursu.
Do zamknięcia tegorocznych zgłoszeń pozostały jeszcze 2 tygodnie. W zeszłym roku, do 3. edycji konkursu Chivas Venture, zgłosiło się ponad 100 projektów z różnych dziedzin m.in. EduTech, EcoTech, BioTech czy MedTech. Nie inaczej jest w tym roku, a wnioski nadal napływają.
– Zgłoszenia do 4. edycji konkursu Chivas Venture prezentują bardzo szerokie spektrum tematyczne. Duża część zgłoszonych projektów skierowana jest do osób lubiących korzystać z technologii w sposób praktyczny np. do działań edukacyjnych czy lepszej organizacji obowiązków. Nie brakuje również rozwiązań z zakresu wykorzystania najnowszych zdobyczy technologicznych w służbie medycyny czy projektów mających pozytywny wpływ na środowisko np. dzięki technologiom rozwijającym techniki recyklingu. Bardzo nas to cieszy jako organizatora konkursu. Naszym celem, od początku istnienia konkursu Chivas Venture, jest wspieranie przedsiębiorstw, które oprócz dążenia do finansowego sukcesu udowadniają, że ich priorytetem jest wywieranie pozytywnego wpływu na otoczenie. Zgłoszenia do 4. edycji Chivas Venture będą przyjmowane do 31 października 2018 r. Czekamy z niecierpliwością na nowe pomysły – mówi Agnieszka Radziszewska, Senior Brand Manager Chivas Regal, organizatora konkursu Chivas Venture.
Aby zgłosić się do konkursu Chivas Venture 2019 i poznać korzyści łączenia zysku z misją, wystarczy odwiedzić landing page konkursu Chivas Venture. Nie warto zgłoszeń zostawiać na ostatnią chwilę – formularz aplikacji jest dość szczegółowy i wymagający, a jakość jego wypełnienia ma duży wpływ na przejście do kolejnego etapu!