– Nigdy nie było lepszego czasu dla firm działających w modelu sprzedaży subskrypcyjnej. Pandemia Covid 19 zmieniła nasze nawyki przenosząc większość zakupów do internetu. Połączenie wysokiej jakości karmy dla zwierząt z wygodnym dla klienta modelem dostawy doskonale wpisuje się w ten trend. Zespół stojący za jakością produktów Dr. PetCare ma wyjątkowe osiągnięcia, wiedzę i doświadczenie, które pozwolą zaoferować przyszłym klientom nową jakość na polskim rynku. Mamy do nich pełne zaufanie – mówi Piotr Wąsowski, General Managing Partner w Arkley Brinc VC.
Sklepy zoologiczne online
Rozwój handlu internetowego w branży produktów dedykowanych zwierzętom stanowi wyzwanie dla wielu tradycyjnych sklepów zoologicznych. Klienci coraz częściej preferują kanał dystrybucji internetowej, który w wygodny sposób pozwala porównać szeroką gamę produktów i dokonać zakupu. Dający się zaobserwować obecnie szybki wzrost branży e-commerce oraz artykułów żywieniowych przeznaczonych dla zwierząt domowych jest dla Dr. PetCare idealnym momentem na wprowadzenie swojej marki na rynek.
Według szacunków wartość globalnego rynku karmy dla zwierząt osiągnie w 2021 roku 90,4 mld dolarów, a kanał sprzedaży internetowej stopniowo powiększać będzie dostęp do szerokiego spectrum specjalistycznej karmy i suplementów. Odpowiedni dobór wartości odżywczych zawartych w codziennej karmie gwarantuje zdrowy i zrównoważony rozwój zwierząt.
Produkty Dr. PetCare dedykowane są każdemu odpowiedzialnemu właścicielowi, który chce zadbać o prawidłowy rozwój swojego pupila. Bogate w witaminę A, witaminę D3, witaminę E, żelazo, wapń, cynk i magnez produkty Dr. PetCare zawierają ponad 50 proc. składników pochodzenia zwierzęcego stanowiąc kompleksową i zbilansowaną propozycję odżywczą. Ich formuła została stworzona we współpracy z ekspertami branżowymi, lekarzami weterynarii i dietetykami zwierzęcymi jako odpowiedź na podstawowe potrzeby żywieniowe zwierząt.
Zespół Dr. PetCare
Zespołem Dr. PetCare kierują Mariusz Wojciechowski i Agata Kapturzak. Mariusz Wojciechowski jest doświadczonym przedsiębiorcą z udokumentowanymi sukcesami w tworzeniu nowych rozwiązań i wprowadzaniu ich na rynek. Agata Kapturzak posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu i egzekwowaniu strategii sprzedaży oraz nadzorowaniu projektów IT. Założyciele Dr. PetCare współpracowali ze sobą w przeszłości budując m.in. serwis eholiday.pl, który został następnie przejęty przez spółkę z grupy Wirtualna Polska.
– Będąc aktywnym obserwatorem rynku produktów dla zwierząt, zauważyłem potrzebę stworzenia kompleksowego programu żywieniowego dla tej grupy. Wykorzystując obecne doświadczenie, chcemy zaoferować możliwość zakupu naszych produktów zarówno w kanale online, jak i offline w połączeniu ze sprzedażą subskrypcyjną. Dzięki nowoczesnemu modelowi sprzedaży subskrypcyjnej ułatwiamy właścicielom zwierząt domowych dostęp do wysokogatunkowych produktów na rynku. Biorąc pod uwagę ilość zwierząt w polskich domach oraz dynamikę rynku, jesteśmy przekonani o sukcesie projektu, który dzięki współpracy z Arkley Brinc VC mamy przyjemność prowadzić – mówi Mariusz Wojciechowski, Założyciel Dr. PetCare
Dr. PetCare zakończył z sukcesem rozmowy z głównymi dystrybutorami w branży zoologicznej i nawiązał partnerstwa, które umożliwią mu dostęp do sieci klientów online i offline. Subskrypcja produktów Dr. PetCare będzie dostępna również bezpośrednio poprzez sklep internetowy spółki, w wybranych sklepach zoologicznych oraz klinikach weterynaryjnych.
Inwestycja Arkley Brinc VC – funduszu współtworzonego przez PFR Ventures, Group One S.A. oraz współzałożyciela Brinc, pozwoli spółce wprowadzić produkty do powszechnej sprzedaży już w I kwartale 2021 roku.