W Polsce mamy co prawda miliony ekspertów od medycyny i piłki nożnej, ale większość z nas przyznaje się, że nie do końca wie i rozumie jak działa Internet, social media. Mimo że korzystamy z nich na co dzień, zdajemy sobie sprawę, jak skomplikowaną materią może być prowadzenie biznesu w online i rozwijanie swojej działalności: bez względu na branżę.
Także tutaj jednak pokutuje myślenie „zrobię to sam” – które nie do końca przystaje do wymogów współczesnego świata i bywa po prostu nieskuteczne.
Dla osób, które myślą inaczej i chcą się uczyć od najlepszych, powstał serwis klawo.io, który daje taką właśnie możliwość.
klawo.io – pierwszy w Polsce serwis mentoringowy – jak to działa?
– klawo umożliwi rozmowy i spotkania wideo online z wybranym ekspertem po wcześniejszej rezerwacji. Zainteresowanie prywatnymi konsultacjami z najlepszymi już jest ogromne i spodziewamy się, że dostępne terminy u naszych topowych mentorów rozejdą się w ciągu kilku godzin – mówi Filip Kokoszyński, założyciel klawo.
Wśród mentorów klawo znajdziemy same topowe nazwiska: Michała Sadowskiego z Brand24, Pawła Tkaczyka, Grzegorza Czapskiego z Allegro, Barbarę Sołtysińską z Indahash, Piotra Rytla – szefa e-commerce w Gazeta.pl czy Radka Zaleskiego – Head of Growth w Netguru oraz ponad 90 innych ekspertów z różnych dziedzin.
To prawdziwy „top topów”, który mamy nadzieję, wkrótce wzbogaci się o kolejne nazwiska – mówi Kokoszyński.
Mentorzy klawo współpracowali z najbardziej znanymi markami: Revolut, Google, Empik, x-kom, RMF, Radio Zet, Microsoft, Sony, Packhelp, LiveChat, BNP Paribas, TVN, Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Brand24, Allegro, Pracuj.pl czy HBO.
Mentoring – z czym się to je i ile to kosztuje?
Mentoring, dobrze znany ze Stanów Zjednoczonych, umożliwia uzyskanie wsparcia, rady i poznanie opinii osoby, która doskonale zna dziedzinę, w której mentoringu szukamy. Mentorami zostają osoby, które są cenionymi ekspertami branży – najczęściej z dużym dorobkiem i renomą.
Mentoring to nie szkolenia ani coaching, a jego podstawowa forma opiera się właśnie na bezpośrednim, indywidualnym kontakcie.
Spotkanie w cztery oczy, możliwość indywidualnej rozmowy, są bezcenne i zwykle dla prowadzących biznes trudne do uzyskania, w końcu czas eksperta jest bardzo cenny a dostęp do niego utrudniony.
Te bariery również zniesie klawo, które umożliwi wykupienie pojedynczej konsultacji lub pakietu konsultacji, w bardzo atrakcyjnej cenie.
– Koszt konsultacji ustala mentor – mówi Filip Kokoszyński z klawo. Startujemy jednak z bardzo atrakcyjnymi stawkami w wysokości od 100 do 800 zł za godzinę indywidualnej rozmowy. Biorąc pod uwagę ewidentne zyski z tej formy kontaktu i z samego mentoringu, jest to inwestycja, która ma szansę zwrócić się błyskawicznie.
Artykuł powstał we współpracy z klawo