Dzięki temu rozwiązaniu sprzedawcy mogą wystawiać swoje aukcje w języku danego kraju na kilku rynkach jednocześnie, zwiększając tym samym zasięg swojej oferty nawet do 168 mln aktywnych kupujących.
eBaymag to bezpłatne, zautomatyzowane narzędzie, które umożliwia sprzedawcom skuteczne poszerzenie swojej oferty o zagraniczne rynki i sukcesywny rozwój międzynarodowej sprzedaży. Sprzedający udostępnia na stronie eBaymag.com dane o wystawianych produktach, a narzędzie automatycznie generuje oferty przetłumaczone na język kupujących w wybranym kraju. Dzięki temu sprzedawcy mogą bezpośrednio wystawiać swoje produkty na kilku zagranicznych serwisach eBay jednocześnie.
Ponadto eBaymag aktualizuje stany magazynowe po sprzedaży i określa właściwą kategorię oraz kluczowe parametry wystawianego produktu, co wpływa na efektywniejsze pozycjonowanie w wyszukiwarce eBay. Sprzedający ma także możliwość filtrowania przedmiotów według cen, kategorii lub lokalizacji magazynu, co daje pełną kontrolę nad tym, jakie produkty chce sprzedawać. Narzędzie umożliwia również elastyczne ustalanie cen, zwiększanie lub zmniejszanie ich na wybranych rynkach, a także zarządzanie kosztami wysyłki i polityką zwrotów.
Do tej pory funkcjonalności eBaymag były dostępne w języku angielskim wyłącznie dla wybranych sprzedawców. W tej chwili narzędzie jest po raz pierwszy udostępnione w języku polskim i mogą z niego korzystać wszyscy sprzedawcy biznesowi.
– Poprzez takie rozwiązania, jak eBaymag chcemy łączyć kupujących i sprzedających online bez względu na to, gdzie się znajdują i w jakim języku mówią. Dziś prawie 60% wszystkich transakcji na eBay to transakcje międzynarodowe, dlatego też nowoczesne narzędzia, takie jak eBaymag, mają za zadanie wspierać naszych polskich sprzedawców w rozwoju swojej działalności i ekspansji na rynki zagraniczne – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.
eBay stawia na polski rynek e-commerce
Pod koniec ubiegłego roku eBay ogłosił zmiany dla kupujących i sprzedających w Polsce w ramach planu transformacji portalu, które objęły m.in. zniesienie w Polsce opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. W maju serwis rozpoczął także współpracę z firmą Borderlinx, która umożliwia polskim użytkownikom zamawianie produktów z niemieckiej platformy eBay.de z dostawą do Polski. Ponadto od sierpnia br. funkcjonuje także spersonalizowana strona główna eBay w języku polskim.
Więcej informacji na https://ebaymag.com/.
Dane za III kwartał 2017 r.