– Wirtualna rzeczywistość zyskuje coraz większą popularność w projektach szkoleniowych ze względu na umożliwianie realnych odtworzeń potencjalnych zagrożeń. – W projekcie dla Toyoty skupimy się na zademonstrowaniu w praktyce popełnionego błędu, wraz ze wszystkimi skutkami, jakie może on mieć dla końcowego odbiorcy produktu, jakim jest samochód. Obecnie jesteśmy na finalnym etapie prac nad aplikacją – mówi Adrian Łapczyński, prezes zarządu Epic VR.
Epic VR w motoryzacji i gamingu
To nie jedyny projekt Epic VR dla branży motoryzacyjnej. Spółka zrealizowała już rozwiązanie dla Mitsubishi. Był to projekt promocyjny, w którym każdy mógł doświadczyć wirtualnej przejażdżki nowym, niedostępnym jeszcze wówczas w Polsce, modelem samochodu.
Ponadto spółka dywersyfikuje swoją działalność również o rynek gier VR. Obecnie Epic VR pracuje nad grą survivalową pod roboczym tytułem Reptile Park VR na platformy Oculus Quest i Steam VR. W produkcji przeplatać się będą motywy współczesne i elementy sci-fi. Tytuł dostępny będzie w trybie dla jednego gracza, jednak spółka nie wyklucza wprowadzenia trybu multiplayer po premierze.
W portfolio studia są także projekty, takie jak: Metro VR, czy gra Stock Prestige VR, w której gracz wspina się po najbardziej rozpoznawalnych budynkach na świecie, od Burj Khalifa, poprzez Empire State Building, aż po Wieże Eiffla.
Spółka w 2022 roku planuje dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.