Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce…
A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron.
Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos! Podczas konferencji dowiemy się m. in.:
- Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?
- Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja z e-klientem?
- Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko. Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?
- Co przeciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta?
- Multichannel ma znaczenie, jak go skutecznie prowadzić?
- Magia social mediów – kiedy i po co? Najnowsze aplikacje i ich potencjał e-sprzedażowy
- Klient e-sklepu a konwersja. Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż
- Jak zadbać o bezpieczeństwo e-sklepu w kontekście cyberzagrożeń i jednolitego rozporządzenia o ochronie danych?