Budujemy pierwszą reklamę na Facebooku od A do Z

Dodane:

Udostępnij:

Facebook Ads to popularne narzędzie zwiększające rozpoznawalność marki wśród konsumentów. Jak z niego korzystać, by odnieść sukces? O oswajaniu Menedżera Reklam i krokach, które należy podjąć, by stworzyć własną kampanię reklamową opowie we wrocławskim Idea Hub Grzegorz Mikosza, partner we wrocławskiej agencji Preludium oraz specjalista komunikowania w internecie.

Uczestnicy spotkania nauczą się realizować własne kampanie reklamowe w oparciu o wybrany wcześniej cel marketingowy oraz dowiedzą się jak ważny jest właściwy dobór odbiorców. Grzegorz Mikosza przybliży zebranym różne rodzaje reklam na Facebooku oraz wyjaśni kwestie związane z ich finansowaniem. Przedstawi także najnowsze formaty reklamowe portalu i udzieli wskazówek dotyczących optymalizacji działań.

Prowadzący szkolenie, Grzegorz Mikosza jest certyfikowanym specjalistą w zakresie komunikowania w internecie, z branżą PR związany jest od 2008 roku. Na co dzień, jako partner we wrocławskiej agencji Preludium, zajmuje się opracowywaniem oraz wdrażaniem systemów komunikowania w internecie za pomocą stron www i mediów społecznościowych. Jest autorem strategii, administratorem kilkunastotysięcznych społeczności, twórcą kampanii reklamowych Facebook Ads oraz ekspertem Brand24 w projekcie „Experts Hub”.

Warsztaty „Budujemy pierwszą reklamę na Facebooku od A do Z” odbędą się 12 października w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.reklamanafacebookuodadoz.evenea.pl.