27 kwietnia 2016 roku na terenie Postbanhof w Berlinie odbędzie się I edycja targów E-commerce Berlin Expo, podczas której będzie można zapoznać się z ofertą blisko 100 wystawców, głównie z Polski i Niemiec. Celem wydarzenia jest zapewnienie idealnych warunków do integracji międzynarodowego środowiska e-commerce, znalezienie odpowiednich partnerów handlowych oraz wymiany doświadczeń. Impreza ta skierowana jest do przedstawicieli sklepów internetowych oraz firm zainteresowanych sprzedażą w internecie, które szukają rozwiązań wspomagających sprzedaż.
– Organizując Targi eHandlu w Polsce, oglądaliśmy z roku na rok coraz większą liczbę zagranicznych wystawców. Ciężko nie zwrócić uwagi na fakt, że granice się zacierają, a dla firm świadczących usługi przez internet takie granice są tylko pozorne. Naturalnym dla nas krokiem stała się organizacja wydarzenia, które będzie stanowiło pomost łączący polskich usługodawców z zachodnim rynkiem sklepów internetowych. Naszym zdaniem Berlin to idealne miejsce na początek i świetna lokalizacja dla polskich firm na zdobycie zagranicznych klientów – mówi Marek Tomaszewski, organizator E-commerce Berlin Expo.
E-commerce Berlin Expo to nowy projekt będący rozwinięciem formuły Targów eHandlu, który ma na celu stanowić przestrzeń współpracy handlowej dla dostawców produktów i usług w obszarze e-commerce pragnących wyjść ze swoją ofertą za granicę. Atrakcyjna cena i dobra jakość są tym, co buduje przewagę konkurencyjną polskich firm na rynkach zagranicznych.
Organizowane od 2011 roku przez Fundację Polak 2.0 Targi eHandlu to największe spotkania branży e-commerce w Polsce, podczas których wiosną i jesienią średnio 3,5 tys. przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze oferty ponad 150 dostawców różnorodnych produktów i usług dla sklepów internetowych.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Sprzedaż stoisk wystartowała w czwartek 26 listopada.
Więcej informacji na stronie: ecommerceberlin.com