Czy słowo może wesprzeć procesy sprzedażowe? Jak tworzyć przekaz atrakcyjny zarówno dla Google, jak i dla klientów? W jaki sposób nawiązywać i rozwijać relacje za pomocą treści? Odpowiedzi na te pytania udzieli Anna Madaj-Makaruk, copywriter z wieloletnim doświadczeniem, podczas bezpłatnych warsztatów networkingowych w łódzkim Idea Hub.
Spotkanie odbędzie się 7 grudnia o godzinie 19:00. Firmy coraz częściej inwestują w marketing treści jako uzupełnienie lub alternatywę dla tradycyjnej reklamy, która nierzadko przytłacza i zniechęca klienta swoim przekazem. Content marketing stwarza możliwość pozyskiwania nowych nabywców, kreowania pozytywnego wizerunki marki, firmy czy produktu w Internecie, a przede wszystkim zwraca uwagę na konieczność budowania długotrwałych relacji z klientem, opartych na subtelnym i merytorycznym przekazie. Jak tworzyć słowo, które pomoże w sprzedaży?
Opowie o tym Anna Madaj-Makaruk, właścicielka serwisu napiszemydlaciebie.pl. Zawodowym pisaniem zajmuje się od ponad 10 lat. W 2007 roku zaczęła współpracować z wieloma agencjami SEO i SEM, tworząc dla nich treści zarówno ofertowe www jak i na potrzeby pozycjonowania. Doświadczenie zawodowe zdobyła dzięki samokształceniu oraz nieustannej praktyce pisarskiej.
Spotkanie odbędzie się w ramach cyklu warsztatów networkingowych w łódzkim Idea Hub. Podczas ich trwania zaproszony gość opowiada o swoim doświadczeniu, a przedsiębiorcy otrzymają możliwość spotkania się, wymienienia opiniami oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych. O udziale w szkoleniach decyduje kolejność zgłoszeń.
Liczba uczestników jest ograniczona. Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.