23 maja wrocławscy przedsiębiorcy dowiedzą się, jak skutecznie prowadzić komunikację z klientami za pośrednictwem social media. Okazją do zdobycia wiedzy będą kolejne bezpłatne warsztaty organizowane we wrocławskim Idea Hub.
Tym razem poprowadzi je Marlena Mazur, ekspertka z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Uczestnicy spotkania poznają istotne elementy budowania strategii komunikacji marketingowej, a także wiele praktycznych wskazówek z zakresu prowadzenia firmowych profili na najpopularniejszych portalach społecznościowych. Nie zabraknie również informacji o wykorzystaniu najważniejszych narzędzi wspierających komunikację z klientami za pośrednictwem social media.
Prowadząca szkolenie Marlena Mazur to założycielka wrocławskiej agencji kreatywnej Inspiring Communication, którą stworzyła od podstaw zaledwie kilka miesięcy po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Marlena specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów marketingowych oraz tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w social media. Jej warsztaty w Idea Hub będą kolejnymi, które podejmują temat komunikacji w mediach społecznościowych.
W kwietniu o tym, jak dotrzeć do klientów młodego pokolenia, dla których social media stały się głównym sposobem porozumiewania z markami, mówił Adam Przeździęk, autor popularnego bloga mediafeed.pl. Warsztaty ,,Jak zaplanować promocję startupu w mediach społecznościowych?” odbędą się we wtorek 23 maja w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu.
Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem www.socialmediawstartupie.evenea.pl.