E-commerce Standard to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i posiadająca najdłuższą historię konferencja poświęcona tematyce sprzedaży produktów i usług przez Internet.
Pierwszy dzień wydarzenia to najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm, m.in.:
- CASE STUDY Crédit Agricole Bank, Arkadiusz Łatko, Manager Komunikacji Internetowej: Technologia w służbie kampanii internetowych: 3 trzy przykłady na usprawnienie procesów i zwiększenie sprzedaży.
- CASE STUDY Decathlon, Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce: Jak skutecznie rozpocząć sprzedaż online? Sześć biegów E-commerce w Decathlon.
- CASE STUDY Neckermann, Jarosław Sokołowski, E-commerce Manager: Zintegrowana kampania online i jej wpływ na direct sale.
Drugi dzień został wzbogacony równoległymi sesjami warsztatowymi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję na zgłębienie tematu w mniej formalnych, kameralnych grupach:
- WARSZTAT 1: Skuteczne wykorzystanie YouTube’a w e-commerce. Karol Wyszyński, CEO, Los Videos
- WARSZTAT 2: Synergia analityki i SEM dla skutecznego otwierania, podgrzewania i domykania ścieżki konwersji. Karolina Lejman-Rosińska, Digital Analytics Business Manager, Bluerank
- WARSZTAT 3: Skuteczna strategia omnichannel. Jak zmierzyć wpływ działań online na sprzedaż offline? Magdalena Czachowska, Managing Director, Optimise, Grupa AdNext.
Jak co roku, konferencji będzie towarzyszyła premiera raportu z ogólnopolskiego badania branży e-commerce.
E-commerce Standard 2016 to nie tylko wiedza i nowe doświadczenie, to także możliwość networkingu i nawiązania nowych relacji w branży e-commerce, czemu sprzyjać będzie towarzysząca impreza wieczorna dla uczestników konferencji.
Partnerem Głównym wydarzenia jest PayU, Partnerem Złotym – firma Kaliop.
Serdecznie zapraszamy: www.ecommercestandard.pl