Kręcisz startup? Chcesz go rozwinąć, ale brakuje Ci środków? Nie wiesz, jak przekonać inwestora do swojego pomysłu? Słyszałeś magiczne słowa Lean i Agile, ale nie wiesz, jak skutecznie wdrożyć te metodyki, by nie spalić zasobów? Przyjdź, jeśli zależy Ci na tym, by Twój biznes zaczął zarabiać.
Twórcy startupu: Zbyszek Waz i Tomek Soroka, którzy przeszli na drugą stronę mocy, opowiedzą, jak zmienili startup w dochodowy biznes. Doświadczony Trener Biznesu Piotrek Zakrzewski pokaże jak zainteresować inwestora swoim pomysłem. Kasia Wabik przekona Was, dlaczego społeczność jest ważna i jak wpływa na rozwój biznesu. Będziecie? Liczba miejsc ograniczona, więc kto pierwszy, ten lepszy 🙂
Agenda:
1. „Pitchuj z głową” – Piotr Zakrzewski, 45 minut Ponad 90% startupów ponosi klęskę, mimo że wiele z nich bazuje na wartościowych pomysłach. Najczęściej przyczyną porażek jest brak inwestora, a więc brak środków finansowych. Świat startupów to nie tylko pomysł, ale przede wszystkim środki, by przekuć ideę w dochodowy biznes. Jak je zdobyć? Kluczem jest przekonanie inwestora, żeby sfinansował projekt. Jak to osiągnąć? Sprytnie, błyskotliwie i w przemyślany sposób, o którym opowiem podczas prezentacji.
2. „Agile w praktyce startupu” – Tomasz Soroka, 45 minut Na 20 projektów softwarowych wykonanych dla startupów, 18 przepisywało swoje rozwiązanie od nowa w ciągu pierwszego roku działalności. Tworząc oprogramowanie masz w zasadzie trzy możliwości: napisać go samodzielnie, znaleźć freelancerów lub zlecić jego wykonanie firmie softwarowej. Każde podejście może z podobnym prawdopodobieństwem zakończyć się sukcesem lub porażką, zaś kluczem do pomyślnego developmentu jest umiejętne połączenie metodyki Lean Startup i Agile Software Development. O tym jak je skutecznie wdrożyć, by nie spalić środków i nie stracić czasu opowie podczas swojej prezentacji.
3. „Społeczność vs. Klienci” – Kasia Wabik, 45 minut Co można zyskać traktując klientów w kategoriach społeczności? Jak myśleć o start-upie i jego produktach lub usługach w kontekście budowania sieci kontaktów?
Czy warto oprzeć model biznesowy na społeczności? Społeczności on-line i off-line (nie mylić z grupami odbiorców w social mediach!) stają się coraz bardziej atrakcyjną i popularną formą budowania biznesu czy zjednywania sympatyków wokół marki. Powyższe kwestie rozważymy wspólnie na przykładzie rodzimych produktów technologicznych – Brainly, Eataway, Lifetramp oraz międzynarodowych – Yelp i ResQ Club.