O tym, jak ważne są one dla firmy już 15 maja opowie wrocławskim startupowcom Marcin Gieracz. Strateg, wykładowca i trener z 18-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu i strategii poprowadzi bezpłatne warsztaty w przestrzeni coworkingowej Idea Hub. Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. jak wartości firmy wpływają na atrakcyjność marki oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług.
Celem warsztatów jest także pokazanie, w jaki sposób w dobie hiperkonkurencji zachować równowagę i harmonię między ludźmi, technologią oraz procesami biznesowymi. Nie zabraknie również cennych wskazówek, jak zachować się w sytuacjach trudnego wyboru między misją firmy a jej zyskami. Prowadzący szkolenie Marcin Gieracz swoje wieloletnie doświadczenie wykorzystuje jako główny strateg w agencji doradczej Rubikom Strategy Consultants, którą prowadzi od 2005 roku. Wiedzą dzieli się m.in. ze studentami Akademii im. L. Koźmińskiego w Warszawie, gdzie na studiach podyplomowych wykłada przedmiot „Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem”.
Ponadto od 2007 roku regularnie prowadzi szkolenia organizowane przez Marketing w Praktyce. Warsztaty ,,Misja, wizja i wartości firmy – komu to jest potrzebne?” odbędą się 15 maja w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem www.misjawizjaiwartoscifirmy.evenea.pl.