Mobile Silesia

Dodane:

Udostępnij:

13 czerwca Śląsk po raz siódmy stanie się stolicą marketingu mobilnego. Eksperci i uczestnicy Mobile Silesia będą rozmawiać o trendach na rynku, m.in. o sztucznej inteligencji i botach-asystentach, o tym, jak mobile rewolucjonizuje wideo marketing i e-commerce, jak wykorzystać wirtualną rzeczywistość, jak wybrać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacji, jak analizować dane na temat klientów oraz jak to wszystko robić zgodnie z prawem.

Wśród prelegentów pojawi się Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi), Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), Daniel Kędzierski (FastTony.es), Łukasz Kozłowski (Shoper), Artur Kurasiński (Ghost VR, Muse), Maciej Lewiński, Tomasz Wesołowski (2040.io), Michał Kluska (Domański Zakrzewski Palinka) oraz dr Maria Buszman (Uniwersytet Ekonomiczny), która w kontekście tworzenia kampanii poruszy temat szukania równowagi między czasem spędzanym nad smartfonem a czasem poświęcanym otaczającej nas rzeczywistości.

„O mobile na grubie” (czyli po śląsku w kopalni) – tak brzmi hasło tej edycji spotkania, która zapowiada się… grubo. Co roku organizatorzy szukają wyjątkowego miejsca, oddającego śląski charakter, by nie tylko edukować branżę, ale również promować swój region. W tym roku Mobile Silesia ponownie zawita do Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, co znaczy, że konferencja odbędzie się 320 metrów pod ziemią.

Ta edycja różni się od poprzednich – wydarzenie będzie miało charakter całodniowej konferencji, zakończonej after party. Wydarzenie od siedmiu lat organizuje pochodząca ze Śląska firma SMSAPI, platforma do masowej wysyłki SMS. Program wydarzenia na stronie www.mobilesilesia.pl.