Statystycznie tylko 1 produkt na 100 wprowadzonych na rynek zostanie z powodzeniem sprzedany. Dlaczego? Bo tylko w tym jednym przypadku zostanie trafnie zaplanowana, wdrożona i zrealizowana strategia sprzedaży. Dlaczego to takie trudne? Bo sprzedawanie nie polega już na sprzedawaniu zalet produktu.
Opowiedzenie o jego funkcjonalnościach to za mało. Obniżanie ceny prowadzi tylko do mniejszych zysków. Dziś produkty są albo podobne albo takie same, ich komponenty są często produkowane w tej samej fabryce. A klient potrafi szukać informacji i wie dokładnie gdzie kupić najtaniej. Jak działać na takim rynku? Jak skutecznie sprzedawać? Jak się wyróżnić wśród konkurencji? Opracuj skuteczną strategię sprzedaży swoich produktów.
Dobrze opracowana strategia sprzedaży:
- pozwala na dynamiczny wzrost sprzedaży,
- zwiększa efektywność działań,
- porządkuje wiele aspektów rozwoju firmy,
- zapewnia przewidywalność,
- zwiększa przychody,
- służy jako narzędzie do skalowania biznesu,
- pozwala na określenie celów sprzedażowych,
- gwarantuje ocenę skuteczności działań.
Jak poprawnie opracować i wdrożyć skuteczną strategię sprzedaży? Tego się dowiesz podczas unikalnego warsztatu. W trakcie zajęć w kameralnej grupie KAŻDY uczestnik, przy wsparciu prowadzącej dr Agnieszki Grostal, opracuje strategię sprzedaży dla swoich produktów. KAŻDY uczestnik wróci ze szkolenia ze strategią sprzedaży gotową do wdrożenia.
Dlaczego warto?
- krok po kroku opracujemy każdy element strategii sprzedaży,
- pomogę Ci spojrzeć na swój produkt w nowy sposób,
- pokażę Ci, co musisz zrobić, aby osiągnąć swój cel sprzedażowy,
- pracując indywidualnie, ale w grupie będziesz miała/miał możliwość przeprowadzenia burzy mózgów, konsultacji,
- wyjdziesz ze szkolenia z strategią sprzedaży gotową do wdrożenia.
Dla kogo jest warsztat?
Dla każdego kto myśli, aby skutecznie i z powodzeniem sprzedawać i wie, że wysoki poziom sprzedaży można osiągnąć na skutek dobrze zaplanowanych i wdrożonych działań. Dla osób, które zaczynają prowadzić swój biznes, a także dla tych którzy już działają na rynku, ale chcą zwiększyć skalę działania swojego biznesu. Cena zawiera: materiały szkoleniowe, napoje, przekąski, obiad. Ilość miejsc ograniczona!
Prowadząca:
dr Agnieszka Grostal – ekspert w zarządzaniu procesami sprzedaży, właściciel firmy doradczej Salents. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu. Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek.
Uczy jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami, w jaki sposób zapewnić im profesjonalną obsługę, a także jak zatrudniać sprzedawców oraz rozwijać ich talenty. Prowadzi eksperckiego bloga, na którym dzieli swoją wiedzą i doświadczeniem: www.agnieszkagrostal.com.