Vizions by Zalando: pierwsze w Europie wydarzenie poświęcone platformom cyfrowym coraz bardziej popularnym w Polsce Berlin, 9 lutego 2017 // Platformy cyfrowe są nieodłącznym element modelu biznesowego w czasach cyfryzacji.
Od kilku lat mają coraz większy wpływ na naszą codzienność oraz rozwój wielu branż. Znamy i korzystamy z platform, jak na przykład Zalando, AirBnB czy Pyszne.pl, które stają się siłą napędową umożliwiającą rozwój technologii, biznesu i cyfryzacji. Dlatego Zalando przekazuje wiedzę o różnych modelach platform i poświęca im specjalne wydarzenie – Vizions by Zalando, które odbędzie się 20 kwietnia 2017 roku w Kraftwerk w Berlinie.
– Vizions by Zalando to pierwsze tego rodzaju wydarzenie w Europie, które umożliwi przedstawicielom biznesu i technologii dyskusję na temat platform cyfrowych, które stają się modelem biznesowym przyszłości. Możliwości, jakie platformy oferują firmom oraz konsumentom, stają się coraz bardziej widoczne na świecie, a także w Polsce i jesteśmy przekonani, że będzie to jeden z najsilniejszych modeli biznesowych w przyszłości – mówi Rubin Ritter, członek Zarządu Zalando.
– Głęboko wierzymy, że platformy cyfrowe są infrastrukturą na miarę XXI wieku, gdyż umożliwiają nowym formatom biznesowym dotarcie do klienta i ukształtowanie jego doświadczeń zakupowych. Konferencja Vizions by Zalando została stworzona po to, by rozpocząć dyskusję wokół szans i wyzwań, z jakimi mierzą się różne branże w swojej pracy – wyjaśnia Ritter.
Na konferencji Vizions by Zalando wystąpi 35 prelegentów z całego świata, między innymi: Dongbai Guo, Dyrektor ds. Technologii AliExpress Renaud Visage, współzałożyciel oraz Dyrektor ds. Technologii Eventbrite Nicolas Cary, współzałożyciel i Prezes Blockchain Jimmy Chamberlin, Smashing Pumpkins Natalia Brzezinski, dyrektor zarządzający Symposium Stockholm, Brilliant Minds.