WCF Davos-Łódź – pierwsza edycja specjalna World Communication Forum Davos organizowana w Polsce. Konferencja dotyczy projektowania innowacji w biznesie. W roli prelegentów oraz uczestników, decydenci oraz przedstawiciele globalnych marek. Za program wydarzenia odpowiada The Story, wyłączny partner WCF Davos w Polsce.
- Jenn Maer (IDEO),
- Johan Adda (former Apple),
- Willy Lai (former Head of UX & Design for Music w Samsungu),
- Sean Gardner (Huffington Post),
- Franky Saegerman (NATO),
- Filip Miłoszewski (Listonic),
- Rafał Brzoska (InPost),
- Dymitr Romanowski (The Story),
- Bogusław Leśnodorski (Legia Warszawa),
- Srdjana Janosevic (Kancelaria Prezydenta Republiki Seszeli),
- Piotr Bucki (Bucki.pro),
- Marcin Halicki (Braster).
WCF Davos to międzynarodowa konferencja organizowana od 2010 roku w Szwajcarii. Gospodarzem spotkania jest World Communication Forum Association Davos. Celem stowarzyszenia jest budowa międzynarodowej społeczności profesjonalistów zajmujących się komunikacją, mediami, public relations czy brandingiem. Innowacja i biznes oparty o human-centered design to główne tematy edycji specjalnej World Communication Forum Davos w Łodzi.
Będzie to okazja do spotkania ekspertów i decydentów z całego świata, odpowiedzialnych za tworzenie innowacji w swoich organizacjach. Poruszone zostaną tematy customer experience, service design i product design.