Grupa H&M zainwestowała 2 mln euro w szwedzkiego specjalistę od odzieży używanej Sellpy

Dodane:

Julia Gugniewicz Julia Gugniewicz

Grupa H&M zainwestowała 2 mln euro w szwedzkiego specjalistę od odzieży używanej Sellpy

Udostępnij:

Firma Sellpy ma pomóc Grupie H&M w stawianiu pierwszych kroków na rynku odzieży używanej. Już wkrótce marka &Other Stories, należąca do szwedzkiego koncernu, będzie oferować produkty z drugiej ręki.

Grupa H&M postanowiła dynamicznie wejść na rynek odzieży używanej, inwestując 2 mln euro w szwedzkiego specjalistę od produktów z drugiej ręki, platformę Sellpy. Tym samym koncern chce, by firma pomogła mu w stawianiu pierwszych kroków na tym rynku.

Ekspansję na rynku odzieży z drugiego obiegu Grupa H&M zaczyna od marki &Other Stories. Już niebawem brand zacznie oferować produkty z drugiej ręki, przekierowując zainteresowanych kupujących do internetowej platformy Sellpy.

Mimo silnej koncentracji na modzie, firma Sellpy, która jest obecnie dostępna tylko na rynku szwedzkim, oferuje szeroką gamę produktów. Platforma, która zatrudnia 200 osób, zgłosiła przychody w wysokości 80 mln szwedzkich koron (około 9 mln euro) w 2017 r., ale nie osiągnęła jeszcze zysków. Być może zmieni się to po inwestycji Grupy H&M.

Przeczytaj też:

Nie kupuj, leasinguj – marka MUD Jeans wprowadziła nowy model handlu ubraniami

W Szwecji pojawiła się galeria handlowa z używanymi rzeczami