Kane podkreśla, że jego droga od piłki nożnej na poziomie amatorskim do Premier League i Bayernu Monachium była wynikiem ciężkiej pracy i determinacji. Dlatego chce wspierać inicjatywy umożliwiające fanom przeżywanie niezapomnianych chwil na stadionach i arenach koncertowych. Prywatnie piłkarz uwielbia spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, często uczestniczy w koncertach, dlatego inwestycja w Seat Unique wpisuje się w jego przekonanie, że wspólnie przeżywane chwile są najcenniejsze.
Kto zaangażował się w projekt?
W projekt zaangażowali się również inni znani sportowcy, m.in. kapitan British Lions i reprezentacji Walii w rugby Sam Warburton OBE, angielscy krykieciści Stuart Broad i Lauren Bell oraz legendy rugby Sir Clive Woodward i Matt Dawson. Ponadto, fundusz inwestycyjny 4CAST, założony przez Bena Stokesa, oraz The Players Fund, wspierany przez Dame Jessicę Ennis-Hill i Johna Terry’ego, również zainwestowały w rozwój Seat Unique.
– Na boisku i poza nim widziałem, jak ogromną wartość mają wydarzenia na żywo – inspirują, jednoczą i tworzą wspomnienia na całe życie. Seat Unique zmienia sposób, w jaki ludzie mogą uzyskać dostęp do tych niezwykłych chwil, i jestem podekscytowany możliwością współpracy z nimi – komentuje Harry Kane.
Rośnie zapotrzebowanie na tzw. premium experience
Wzrost zapotrzebowania na premium experience jest dynamiczny – rynek rośnie w tempie 14% rocznie, a obroty Seat Unique wzrosły o ponad 100% w ciągu roku. Sektor hospitality w sporcie ma przekroczyć wartość 61 miliardów funtów do 2031 roku, a prognozy Goldman Sachs przewidują, że globalny rynek muzyczny osiągnie 126 miliardów funtów do 2030 roku.