W ramach transakcji z Bacca, Insly nabywa nie tylko technologiczne rozwiązania ubezpieczeniowe, jak rozliczanie płatności za polisy kartami płatniczymi oraz blikiem, ale również know-how. Całą transakcję sfinansowano z własnych środków Insly Ltd.
Umowa na dawnych warunkach
W wyniku tej transakcji do Insly dołączają obecni klienci TubaPay, a usługa zyska nową nazwę – InslyPay. Najbliższe tygodnie firma poświęci na poznanie użytkowników, ich potrzeb i oczekiwań. Insly zamierza również zintegrować InslyPay ze swoim systemem CRM (Customer Relationship Management) do końca II kwartału 2024 roku.
Jak podkreśla Piotr Bartos, CEO Insly w Polsce, priorytetem jest rzetelne poinformowanie użytkowników o harmonogramie zmian technicznych oraz zapewnienie, że warunki umów nie ulegną zmianie. Partnerem rozliczeniowym pozostaje firma Fiserv Polska S.A. działająca pod marką PolCard from Fiserv. Warunki finansowe dla użytkowników TubaPay są niezmienione, a Insly już podjęła rozmowy o współpracy z kolejnymi ubezpieczycielami.
Cały biznes w jednym miejscu
Insly jako dostawca technologii dla sektora ubezpieczeniowego oferuje abonamentowy system CRM dedykowany agentom ubezpieczeniowym, wspierający porównanie składek, wystawiający polisy i zapewniający wsparcie w zakresie zgodności z przepisami. Polscy użytkownicy Insly stanowią jej ważną część, co w konsekwencji ma przełożenie na ich mocny wpływ na globalny przychód firmy w postaci 20 procent.
– Sercem naszej działalności w Polsce pozostaje stały rozwój systemu CRM i wsparcia dla pośredników ubezpieczeniowych tak, aby cały swój biznes mogli prowadzić na Insly – zaznacza Piotr Bartos, CEO Insly w Polsce.
Przyszłość branży ubezpieczeniowej w 2023 roku. Czynniki ryzyka
Przyszłość FinTech i InsurTech – kluczowe trendy