Aplikacja pomoże firmom zrozumieć, jak klienci używają ich produktów. Topbox pozyskał na to 5 milionów dolarów

Dodane:

Karolina Halik Karolina Halik

Udostępnij:

Chris Tranquill prowadząc call center z tysiącami agentów zauważył problem. Firmy, które korzystały z jego usług mierzyły się z podobnym zagadnieniem, nie zawsze rozumieli problemy użytkowników z ich produktami. Postanowił im pomóc.

fot. unsplash.com 

Tak rozpoczął się jego nowy projekt, Topbox. Jest to aplikacja, która pomaga firmom zrozumieć, w jaki sposób ich klienci używają ich produktów i gdzie pojawiają się problemy, analizując rozmowy głosowe i tekstowe w ankietach, posty w mediach społecznościowych i recenzji online.  

Tranquillowi zależy na tym, aby zrozumieć problemy użytkowników razem z szerszym kontekstem. Zakładając, że w jakiejś firmie występuje problem z jednym z produktów, np. butem, Topbox zgromadzi informacje ze wszelkich możliwych kanałów, pomoże zrozumieć, kim są użytkownicy i jakie problemy występują.

Firma pozyskała na ten projekt 5 milionów dolarów w najnowszej rundzie finansowania, którą poprowadził Telescope Partners, z udziałem Cascade Angels, Flyover Capital i Maryland Venture Fund. 

Firma koncentruje się na wielu branżach, w których najlepiej sprawdza się jego model. Są to sprzedawcy detaliczni, operatorzy telefonii komórkowych, dostawcy internetu oraz firmy świadczące usługi medyczne. Obecnie Topbox ma takich klientów, jak Orvis, Bed Bath & Beyond i Western Union. 

Nowa runda finansowania pozwoli firmie zbudować strategię wejścia na szerszy rynek oraz nadal rozwijać produkt. Tranquill powiedział serwisowi Techcrunch, że niebawem planuje wprowadzić też nowy interfejs użytkownika i zatrudnić więcej ekspertów od uczenia maszynowego.