Przyznany przez amerykański urząd patentowy (The United States Patent and Trademark Office – USPTO) patent opisuje system i metodę, które integrują asynchroniczne przesyłanie wiadomości z komunikacją w czasie rzeczywistym, umożliwiając przechodzenie między różnymi trybami komunikacji w ramach jednej platformy. Wynalazek pozwala użytkownikom na przełączanie się między wiadomościami (takimi jak e-maile lub SMS-y), a interakcjami w czasie rzeczywistym (takimi jak połączenia głosowe lub wideo) bez konieczności opuszczania platformy komunikacyjnej lub rozpoczynania nowej sesji.
Komunikacja na wiele sposobów
– Klienci chcą się komunikować z firmami na różne sposoby. Czasem najlepszy będzie np. e-mail, czy informacja pozostawiona w inny sposób, na którą adresat może odpowiedzieć później. To komunikacja asynchroniczna. Czasem jednak liczy się szybka, bezpośrednia interakcja w czasie rzeczywistym. Nasza technologia umożliwia połączenie tych rodzajów komunikacji – wyjaśnia Konrad Kruk, autor patentu.
Co nowe rozwiązanie oznacza dla końcowych użytkowników? Asynchroniczne przesyłanie wiadomości z komunikacją w czasie rzeczywistym na jednej platformie zmniejsza potrzebę przełączania się między różnymi narzędziami komunikacyjnymi. Internauci porozumiewający się z firmami za pośrednictwem np. rozwiązania LiveChat mogą przechodzić między przesyłaniem wiadomości a rozmowami w czasie rzeczywistym. Zunifikowany interfejs ułatwia użytkownikom zarządzanie komunikacją, zapewniając, że ważne wiadomości i interakcje w czasie rzeczywistym nigdy nie zostaną pominięte.
Czytaj także:
- Kupić czy wypożyczyć? Sprawdzamy zainteresowanie Polaków modelem subskrypcji usług i produktów
- Umarł król, niech żyje król? Mistral prezentuje nowy model LLM, a OpenAI na drodze do bankructwa