Nowym CEO zostaje Sebastian Przyborowski, współzałożyciel Prowly i dotychczasowy dyrektor ds. produktu. Razem z Joanną Drabent rozwijali wizję platformy, która ma ułatwiać kontakty z mediami i zbudowali produkt używany przez tysiące specjalistów PR i marketingowców na świecie.
Nowe szczyty do osiągnięcia
– Osiągnęliśmy więcej, niż kiedykolwiek marzyłam. Stworzyliśmy coś wyjątkowego – firmę, która ceni uczciwość, kreatywność i doskonałość – podsumowuje Joanna Drabent. – Jestem przekonana, że te fundamenty, w połączeniu z pasją i strategicznym myśleniem Sebastiana, pomogą Prowly rozwijać się i osiągać nowe szczyty.
Prowly, założone w 2013 roku, przeszło drogę od startupu do zaawansowanej platformy SaaS, obsługującej 7000 specjalistów komunikacji z 90 krajów. Konsekwentny rozwój firmy przyciągnął uwagę amerykańskiej spółki Semrush, czołowej platformy do zarządzania widocznością online, która w 2020 roku przejęła Prowly.
– Nasza wizja pozostaje niezmienna od samego początku – chcemy by codzienna praca w PR była łatwiejsza – mówi Sebastian Przyborowski. Obecny rozwój technologiczny pozwala nam realizować ją korzystając z przełomowych technologii i udostępniać naszym klientom rozwiązania oparte o AI oraz zaawansowaną analitykę.