Internet zmienił ten stan rzeczy i VO stał się istotną personą w prezentowanej historii. To na jego barkach leży to trudne zadanie zakumplowania się z nami i polecenia prezentowanego produktu. Głos nie musi być już niski i bardzo męski, tak samo dykcja nie musi być idealna – ważne, by nasz opowiadacz jawił nam się jako żywa osoba, taka, której można zaufać.
1. Yoobi
Kto powiedział, że lektorem nie może być dziecko?
2. Switch
VO często będzie opowiadał dokładnie to, co widzimy na ekranie.
3. Handle
Może jednak również snuć swoją własną opowieść, gdzie obrazki są jej dopełnieniem.
4. Dropbox
Głos z off-u w przeważającej mierze wykorzystywany jest we wszelkiego rodzaju animacjach.
5. Fonstand
Gdy narrator jest dobry, w promocji danego produktu animacja wcale nie musi być mocno skomplikowana.
6. LullySleep
Coraz częściej z lektorów korzysta się w spotach video, gdzie głos pełni funkcję (akurat w tym przypadku) „cioci dobra rada”.
7. Facebook
Najważniejsze jednak, by nasz narrator był jak najbardziej naturalny – byśmy sami mogli się z nim utożsamić.
8. Planet Nutshell PJMint
Byśmy potrafili uwierzyć nawet w nieprawdopodobną historię, którą opowiada.
9. Heatworks
Z pewnością nie zaszkodzi również, gdy będzie zabawny.
10. Hello
A gdy trzeba, w trosce o nasze dobro, powinien być odpowiednio poważny i troskliwy
Podobne artykuły:
Aktor powinien być przyjacielski i przekonujący. Poznaj filmy promocyjne startupów – przegląd cz. 9
Zabawny i luźny. Taki powinien być film promocyjny startupu
W Dolinie Krzemowej wszyscy znają Adama Lisagora. Dlaczego?
Łukasz Dolata
Co-Owner/Producer – oversee.pl
Producent w Oversee Production specjalizującej się w realizacji filmów i animacji. Po godzinach pracy nienasycony fan kina oraz miłośnik wysiłku fizycznego pod niemal każdą postacią. Wieczny optymista i idealista.