Szerokie grono inwestorów
Obecna runda seed została zrealizowana w amerykańską spółkę Digital First AI Holding Inc., która tworzy międzynarodową strukturę startupu. Liderem tej rundy finansowania był fundusz 4growth VC, a wśród inwestorów znalazły się m.in. fundusze Plug&Play i Sher Ventures ze Stanów Zjednoczonych, Hub71 ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz właściciele agencji kreatywnej McCANN Poland i jednocześnie założyciele Grupy 45Avenue, skupiającej spektrum agencji specjalizujących się w szeroko pojętym marketingu i komunikacji z obszaru content creation, czyli Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa.
Do grona inwestorów dołączyli również aniołowie biznesu: Maciej Zawadziński (seryjny przedsiębiorca z wieloma exitami na konce), Miłosz Mazurkiewicz (inwestor giełdowy), Marta Zarosa (CEO State of the Art, ex-IndaHash), Adam Radzki (ex-Benefit Systems), Mirosław Lubarski (doradca zarządu Grupy PSB), Mirosław Kisyk (ex-MetLife) i Bartosz Dobrzański (członek rady nadzorczej Orange Polska).
Digital First AI oferuje usługi w modelu SaaS (software-as-a-service) umożliwiające dobór strategii marketingowych oraz tworzenie kreacji reklamowych ze wsparciem sztucznej inteligencji, co pozwala na oszczędność czasu oraz optymalizację budżetu. Spółka do końca trzeciego kwartału 2024 r. planuje wprowadzenie na rynek rozwiązania typu „enterprise”, przeznaczonego dla dużych firm i korporacji. Pierwsze projekty w formule “proof of concept” z międzynarodowymi partnerami już trwają.