Migam uruchamia Ommi.io, pomoże w zdalnej obsłudze klientów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Migam uruchamia Ommi.io, pomoże w zdalnej obsłudze klientów

Udostępnij:

Polski startup Migam, który od kilku lat pomaga głuchym w komunikacji z firmami i urzędami, uruchomił platformę Ommi.io, która umożliwia zdalną obsługę wszystkich klientów przez połączenia wideo. Technologia, która pomagała m.in. w tłumaczeniu języka polskiego na polski język migowy, znalazła już zastosowanie przy zdalnym projektowaniu kuchni.

Migam to polski startup, który umożliwia firmom, urzędom i organizacjom komunikację z osobami Głuchymi, wykorzystując m.in. rozmowy wideo. Firma zatrudnia profesjonalnych tłumaczy języka migowego, którzy asystują w załatwieniu codziennych sprawy w polskim języku migowym. Firma oferuje również tłumaczenia dokumentów, filmów i programów telewizyjnych na polski język migowy.

Założone w roku 2011 przez Przemysława Kuśmierka, Migam obsłużyło jak dotąd ponad 150 tys. połączeń wideo. Z rozwiązań polskiej firmy korzysta ponad 150 organizacji z różnych branż, m.in. BNP Paribas, Credit Agricole, ING, Orange, Samsung i T-Mobile.

Teraz technologia, która ułatwia komunikację Głuchym, pomoże firmom w obsłudze wszystkich klientów. Wykorzystując swoje dotychczasowe doświadczenie, Migam stworzyło Ommi.io – platformę do sprzedaży online, umożliwiającą połączenia wideo klientów z doradcami, konsultantami i sprzedawcami.

Ommi.io to nie tylko rozmowy wideo, które oferuje dziś każdy komunikator, ale też szereg dodatkowych narzędzi, które ułatwią prezentację produktów lub oferty, a także usprawnią sam proces sprzedaży. To m.in. funkcja udostępniania ekranu, możliwość zaproszenia do rozmowy innego specjalisty, rejestracja danych klienta i zamówienia, nagrywanie rozmów oraz wideo‑identyfikacja klienta z biometrią twarzy. Ommi.io wkrótce umożliwi również zdalne podpisywanie umów przy użyciu podpisu elektronicznego.

Rozwiązanie sprawdza się przede wszystkim przy sprzedaży produktów i usług, które wymagały dotychczas osobistego kontaktu klienta ze sprzedawcą lub wizyty w salonie. Od ubezpieczeń i usług finansowych, przez sprzedaż rowerów i większego sprzętu elektronicznego, po sprzedaż, wynajem, lub nawet leasing samochodów. Rozmowy wideo mogą zmniejszyć liczbę wizyt w salonach do niezbędnego minimum lub całkowicie je wyeliminować.

Z Ommi.io korzysta już znana sieć salonów z meblami i akcesoriami do wnętrz Agata S.A. Rozwiązanie zaoferowane przez Migam, zostało wykorzystane przez markę do wprowadzenia dla jej klientów nowego rozwiązania w postaci możliwości zaprojektowania kuchni online, przy profesjonalnej pomocy projektantów.

– Na podstawie informacji pozyskanych podczas rozmowy wideo, doradcy przygotowują wizualizację pomieszczenia kuchennego z wykorzystaniem wybranych przez klienta elementów wyposażenia dostępnych w studiach kuchennych Salonów Agata: od mebli, poprzez sprzęt AGD, aż po niezbędne akcesoria. Także podczas rozmowy wideo klienci Salonów Agata mogą złożyć zamówienie na swoją nową kuchnię, przeprowadzając w ten sposób cały proces praktycznie bez wychodzenia z domu. Nowe rozwiązanie wprowadzone dzięki współpracy ze startupem, cieszyło się dużą popularnością już w pierwszych dniach od jego wdrożenia – mówi Jakub Madej, Dyrektor Handlowy ds. studiów kuchennych Agata S.A.

– W roku 2020 biznes mierzy się przede wszystkim z nieprzewidywalnością. Ale jednej rzeczy możemy być pewni. Online to obecnie najważniejszy kanał sprzedaży. Szczególnie w branżach, które dotknął lockdown. Dla wielu branż i produktów rozmowa z konsultantem pozostaje wciąż koniecznością przed dokonaniem zakupu. W Migam od kilku wykorzystujemy technologię, która pozwala głuchym komunikować się z firmami czy urzędami w języku migowym. Teraz pomoże ona wszystkim klientom. Dotychczasowe rezultaty w salonach meblowych pokazują, że Ommi.io działa a klienci doceniają szybką i zdalną obsługę. Wierzymy, że nasze rozwiązanie będzie coraz potrzebne. Jak wynika m.in. z badania przeprowadzonego latem przez firmę McKinsey, nawet 80% kupujących preferuje zakupy na odległość, chwaląc sobie łatwość umawiania spotkań, bezpieczeństwo i wygodę – mówi Przemysław Kuśmierek, CEO i założyciel Migam.