Mobilna autoryzacja w iPKO biznes dla klientów firmowych i korporacyjnych PKO Banku Polskiego

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

PKO Bank Polski

Udostępnij:

Klienci firmowi mogą teraz autoryzować operacje zlecane w serwisie internetowym i na infolinii PKO Banku Polskiego za pomocą mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej iPKO biznes. Mobilna autoryzacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. PKO Bank Polski systematycznie wdraża rozwiązania ułatwiające firmom bieżące zarządzanie finansami.

Aplikacja mobilna dla firm iPKO biznes została właśnie wzbogacona o funkcję mobilnej autoryzacji, która umożliwia potwierdzanie operacji zlecanych w systemie bankowości elektronicznej bez konieczności przepisywania jednorazowych kodów generowanych przez tokeny – zamiast tego mogą potwierdzić operację w swoim telefonie.

Przeczytaj również 👉 PKO Bank Polski i Soneta integrują systemy z myślą o przedsiębiorcach

Jak działa mobilna autoryzacja?

Klienci PKO Banku Polskiego korzystający z tokenów mogą zmienić narzędzie na mobilną autoryzację w ustawieniach aplikacji mobilnej iPKO biznes. Natomiast nowi klienci będą mieli możliwość wybrania mobilnej autoryzacji we wniosku o dodanie użytkownika.

Mobilna autoryzacja jest dostępna dla klientów korzystających z iPKO biznes na telefonach z systemami Android i iOS. Po zleceniu operacji, np. przelewu klient otrzyma powiadomienie z aplikacji mobilnej iPKO biznes. Klient potwierdza operację kodem PIN do aplikacji. To łatwiejszy i szybszy sposób, ponieważ eliminuje pomyłki podczas przepisywania hasła z tokena.

Dzięki mobilnej autoryzacji również dwuetapowe logowanie do systemu bankowości elektronicznej iPKO biznes będzie szybsze i prostsze dla użytkownika, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo tego rozwiązania. Po włączeniu tej funkcji, każdorazowo podczas logowania do bankowości elektronicznej, oprócz podania standardowo hasła do iPKO biznes, klient zatwierdza logowanie także w aplikacji mobilnej. Możliwe będzie również potwierdzanie logowania biometrią (odciskiem palca w przypadku telefonów z systemem Android oraz touch id lub face id w przypadku telefonów z systemem iOS).

Wersje językowe iPKO

Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Mogą z niej korzystać także klienci PKO Banku Polskiego w oddziałach zagranicznych – w Czechach, Niemczech i Słowacji. W najbliższych miesiącach bank planuje wdrożyć w aplikacji iPKO biznes szereg nowych funkcji: możliwość czasowego blokowania i odblokowywania kart płatniczych, prezentację operacji nierozliczonych (blokad) zrealizowanych kartami debetowymi, generowanie potwierdzeń operacji w formacie PDF, udostępnić tryb ciemny aplikacji (Dark Mode) oraz możliwość zlecania przelewów z poziomu aplikacji.

Przeczytaj również 👉 Fintech 2022. Branżowe podsumowanie roku i predykcje na najbliższe miesiące