Dla 150 tysięcy kierowców współpracujących z Uberem wydano pierwszy numer magazynu Momentum. Redakcja przygotowała w nim porady dotyczące tego jak dbać o zdrowie, podała nowe statystyki i opublikowała wywiad z kierowcą Ubera, który na koncie ma 20 tysięcy podwózek. Magazyn ma integrować partnerów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Opublikowany wczoraj magazyn dla kierowców Ubera jest miałki. Na tę opinię składa się kilka czynników. Pierwszą informacją, która odrzuca jest ta dotycząca periodyczności. Momentum jest kwartalnikiem, czyli będzie wydawany raz na trzy miesiące. Kolejna dotyczy objętości: 15 stron to zdecydowanie mało. Tym bardziej, że na tych stronach nie znajdziemy wielu ciekawych informacji.

Ryan Graves, Head of Global Operations w Uberze, we wstępniaku pisze o tym, że magazyn ma służyć integracji z partnerami firmy, w której pracuje. Został stworzony po to, aby ułatwić im zarabianie z Uberem. Dla kierowców przygotowano poradniki np. o tym jak usprawnić jazdę samochodem. Ku inspiracji redakcja przeprowadziła też wywiad z użytkownikiem Sofiane, który 20 tysięcy razy podwoził użytkowników Ubera.

Z pierwszego numeru Momentum Magazine możemy dowiedzieć się o statystykach Ubera. Na pierwszych stronach możemy przeczytać, że korzysta z niego 64% populacji Stanów Zjednoczonych. Aplikacja jest też dostępna w 54 krajach i ponad 275 miastach na całym świecie. Redakcja zapewnia również, podając statystyki, że kierowca/partner Ubera zarabia więcej na godzinę niż przeciętny kierowca taksówki.

Więcej porad i danych znajdziecie w poniższym magazynie.

Momentum Magazine Issue 1

Komentarze (0)